mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Invoerend login namen uit Active Directory in een CSV-formaat

Reply

Thread Tools
Old 15 jun 2009, 13:52
Nieuw Lid Fractie

Default Invoerend login namen uit Active Directory in een CSV-formaat

Hoi
Ik wil importeren gebruikers gegevens van Active Directory in een CSV-bestand. De details die ik nodig heb voor de invoer van de gebruiker zijn login-namen.

Ik wil twee csv-bestanden die bevat alle gebruikers login namen van leerlingen en personeel, In het AD onder de gebruikers container heb ik twee containers dwz leerlingen en personeel. Ik wil importeren alle gebruiker details van de leerlingen en personeel in een csv-bestand. Ik heb dit niet gedaan before.Greately gewaardeerd als je de syntaxis vermelden hoe dit te doen of enig nut te importeren naar een csv.

Many Thanks
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Active Directory en e-mail Vraag.? atorres0506 Netwerken, modems & VoIP 2 Gisteren 17:42
Active Directory ... waar is het? isaac Appiah Windows besturingssystemen 1 17 jun 2009 14:00
MS-DOS-aanvraag is opgeslagen onder Mijn File Names Ahren Windows besturingssystemen 0 Van de 6 juni 2009 04:49
Windows Movie Maker importeren problemen tiggs Multimedia & Codecs 16 23 mei 2008 11:50
Het veranderen van Windows XP-partitie namen? tomthedrummer1992 Windows besturingssystemen 1 12 mei 2008 15:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.