mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Importerer login navn fra Active Directory til en CSV-format

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 13:52
New Member Group

Default Importerer login navn fra Active Directory til en CSV-format

Hei
Jeg ønsker å importere brukere informasjon fra Active Directory til en CSV-fil. Detaljer som jeg trenger for å importere er brukerpålogging navn.

Jeg ønsker å gjøre to CSV-filer som inneholder alle brukerpålogging navnene til elever og ansatte, i annonse under Brukere beholder jeg har to containere dvs. Elever og ansatte. Jeg vil importere alle bruker detaljer for Elever og ansatte i en CSV-fil. Jeg har ikke gjort dette before.Greately verdsatt hvis du nevner syntaks som hvordan du gjør dette eller andre verktøy for å importere til en csv.

Mange takk
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Active Directory og e-post Spørsmål.? atorres0506 Nettverk, modem og VoIP 1 3 november 2009 08:59
Active Directory ... hvor er den? Isaac appiah Windows-operativsystemer 1 17 juni 2009 14:00
MS-DOS program lagres Under My filnavn ahren Windows-operativsystemer 0 6 juni 2009 04:49
Windows Movie Maker import problemer tiggs Multimedia & Kodeker 16 23 mai 2008 11:50
Endre Windows XP partisjon Navn? tomthedrummer1992 Windows-operativsystemer 1 12 mai 2008 15:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.