mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Dell Inspiron 6400 Laptop. Scherm Goes Blanco 2 dagen na herinstallatie

Reply

Thread Tools
Old 8 mei 2009, 04:58
Lid Fractie

Default Dell Inspiron 6400 Laptop. Scherm Goes Blanco 2 dagen na herinstallatie

Hi guys, Ik ben overgestapt van mijn laptop op en vond dat hij ingeschakeld ok, daarna ging naar mijn gebruikersnaam en na invoering van mijn wachtwoord, in plaats van het naar het bureaublad die zij verondersteld bij het scherm ging blanco (zwarte kleur) en de muis pijl er die ik kon bewegen.

De laptop is perfect klinkende maar ik kon niet zien het bureaublad om wat voor reden. Ik probeerde te gaan op de veilige modus als dank aan jullie allemaal ik heb zo veel op deze website. Hetzelfde gebeuren. Ik ben er vrij zeker van het scherm is ok

Dus ik Windows opnieuw geïnstalleerd omdat ik dacht dat het moet zijn neergestort, maar verloor al mijn belangrijke gegevens. Het kwam perfect en alles was ok, en eens wat hetzelfde gebeuren 2 dagen later. Het was een goed ding dat ik heb een operationele opstart-cd met mijn laptop, dus ik moest alles van het weer.

Ik ben posting this post, dus ik weet niet hoe lang deze laptop zal duren. Elke helpen alstublieft. Tony
Old 8 mei 2009, 05:27
Administrator Group

Kan een dodgy harde schijf / bestand tabel beschadiging bestanden. Heb je opnieuw en doe een VOL-formaat wanneer u opnieuw geïnstalleerd.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 mei 2009, 08:07
Lid Fractie

en ik gebruik de laptop om te posten u dit antwoord, en nr. Ik heb een volledige installatie op de harde schijf, en niet het partitie
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.