mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Inspiron 6400 Dell Laptop. Screen Goes Blank 2 dager etter reinstallering

Reply

Thread Tools
Old 8 mai 2009, 04:58
Medlem Group

Hei folkens, jeg slått meg Laptop på og funnet ut at det slått på ok, da gikk til mitt brukernavn og etter å sette passordet mitt, i stedet for det å gå til skrivebordet som det skal, skjermen gikk tom (svart i farge) og mus arrow det som jeg var i stand til å bevege deg rundt.

Datamaskinen ble lyden perfekt, men jeg kunne ikke se skrivebordet eller annen grunn. Jeg prøvde å gå på sikker modus som takk til dere alt jeg har lært så mye på dette nettstedet. Det samme skjer. Jeg er ganske sikker på at skjermen er ok

Så jeg reinstallert windows som jeg trodde det må ha krasjet men mistet alle viktige data. Det kom opp perfekt og alt var ok, og Gjett hva det samme skje 2 dager senere. Det var bra at jeg fikk et drifts-boot cd med min laptop, så jeg måtte gjøre alt på nytt.

Jeg legger inn dette innlegget, så jeg vet ikke hvor lenge denne laptop skal vare. Hjelp takk. Tony
Old 8 mai 2009, 05:27
Administrator Group

Kan være en dodgy harddisk / fil tabellen ødelegge filer. Visste du repartisjonere og gjøre en full når du re-installert.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 mai 2009, 08:07
Medlem Group

vel jeg bruker den bærbare datamaskinen til å poste dette svaret, og det jeg gjorde en fullstendig installert på harddisken, og ikke partisjonen det
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.