mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Inspiron 6400 Dell laptop. Screen Goes Blank 2 dagar efter ominstallation

Reply

Thread Tools
Old 8 maj 2009, 04:58
Ledamot Gruppen

Default Inspiron 6400 Dell laptop. Screen Goes Blank 2 dagar efter ominstallation

Hej killar, jag bytte min bärbara dator på och funnit att den påslagen ok, det gick till mitt användarnamn och efter att mitt lösenord i stället för att gå till skrivbordet som den ska, skärmen gick tom (svart färg) och mus pilen det som jag hade möjlighet att flytta runt.

Den bärbara datorn var klingande perfekt men jag kunde inte se skrivbordet av någon anledning. Jag försökte gå på felsäkert läge så tack till er alla Jag har lärt mig så mycket på denna webbplats. Samma sak händer. Jag är ganska säker på skärmen är ok

Så jag installerat om windows så jag tänkte att det måste ha kraschat men förlorade alla mina viktiga data. Det kom upp perfekt och allt var ok, och Gissa vad samma sak hända 2 dagar senare. Det var bra att jag fick en operativ boot cd med min laptop, så jag var tvungen att göra allt det igen.

Jag meddelanden här inlägget, så jag vet inte hur länge denna laptop kommer sist. Någon hjälp behaga. Tony
Old 8 maj 2009, 05:27
Administrator Group

Default Inspiron 6400 Dell laptop. Screen Goes Blank 2 dagar efter ominstallation

Kan vara ett skumma hårddisk / file tabellen korrumperar filer. Visste du ut den och göra en full när du installerat.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 maj 2009, 08:07
Ledamot Gruppen

och jag använder den bärbara datorn att skicka dig det här svaret, och nr jag gjorde en full installation på hårddisken, och inte partitionera den
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.