mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Installer Windows XP SP2 på 50 computere med Windows deployering server

Reply

Thread Tools
Old 29. maj 2009, 01:44
Ny Medlem Gruppen

Default Installer Windows XP SP2 på 50 computere med Windows deployering server

Hej alle,
Jeg har et spørgsmål om, hvordan du installerer Windows XP SP2 på 50 computere, der bruger Windows deployering server. Aktioner gjort hidtil
- WDS er installeret og konfigureret på SCCM 2007
- På en henvisning computer Jeg har installeret Win XP SP2 med alle de nødvendige programmer.
-Jeg har tilføjet winPE.wim fra win AIK installation mappe og Boot.wim fra Windows Vista-dvd'en til boot image del af vinduer deployering server
- På en henvisning computer
- Jeg indsættes win xp sp2 & løb setupmgr.exe og "et svar fil er blevet oprettet" pop up-besked blev vist.
- Så jeg løb Sysprep.exe, klikkede på "fabrikken" knappen efter få minutter pc'en lukkes. Så jeg drevet det på og klikket "reseal" knappen. Så igen den lukkes. Jeg drevet det igen, men inden at jeg konfigureret min pc til at starte op fra om bord styringsenhed. Når henvisningen pc startede det forsøg på at finde en DHCP-server, og efter et par minutter, det vist "PXE fejl E53: Ingen boot filnavnet modtaget".
Så, nu, hvad der kunne possiblely går galt? Hvad er de mulige ting, som kunne forårsage henvisningen computer ikke være i stand til at oprette forbindelse til Windows deployering server?

Please help me out!
Old 30. maj 2009, 13:56
Redaktør Gruppen

Default Installer Windows XP SP2 på 50 computere med Windows deployering server

Hej med raket,

Er du stadig oplever dette problem?

Dit sidst set dato forekommer for lang tid siden, og jeg ønsker ikke at spilde tid på at forsøge at hjælpe, hvis du aldrig vil se denne.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.