![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej alle,
Jeg har et spørgsmål om, hvordan du installerer Windows XP SP2 på 50 computere, der bruger Windows deployering server. Aktioner gjort hidtil - WDS er installeret og konfigureret på SCCM 2007 - På en henvisning computer Jeg har installeret Win XP SP2 med alle de nødvendige programmer. -Jeg har tilføjet winPE.wim fra win AIK installation mappe og Boot.wim fra Windows Vista-dvd'en til boot image del af vinduer deployering server - På en henvisning computer - Jeg indsættes win xp sp2 & løb setupmgr.exe og "et svar fil er blevet oprettet" pop up-besked blev vist. - Så jeg løb Sysprep.exe, klikkede på "fabrikken" knappen efter få minutter pc'en lukkes. Så jeg drevet det på og klikket "reseal" knappen. Så igen den lukkes. Jeg drevet det igen, men inden at jeg konfigureret min pc til at starte op fra om bord styringsenhed. Når henvisningen pc startede det forsøg på at finde en DHCP-server, og efter et par minutter, det vist "PXE fejl E53: Ingen boot filnavnet modtaget". Så, nu, hvad der kunne possiblely går galt? Hvad er de mulige ting, som kunne forårsage henvisningen computer ikke være i stand til at oprette forbindelse til Windows deployering server? Please help me out! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hej med raket,
Er du stadig oplever dette problem? Dit sidst set dato forekommer for lang tid siden, og jeg ønsker ikke at spilde tid på at forsøge at hjælpe, hvis du aldrig vil se denne.