![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
hallo iedereen,
Ik heb een vraag over de wijze waarop Windows XP SP2 te installeren op 50 computers met Windows stationeringsfase server. Acties tot nu toe gedaan - WDS is geïnstalleerd en geconfigureerd op SCCM 2007 - Op een verwijzing computer installeerde ik win XP SP2 met alle benodigde applicaties. -I toegevoegd winPE.wim uit winnen Aik installatie map en Boot.wim uit Windows Vista DVD naar de boot afbeelding gedeelte van ramen stationeringsfase server - Op een verwijzing computer - I ingevoegd win xp sp2 & liep setupmgr.exe en "een antwoord bestand is aangemaakt" pop-up bericht werd weergegeven. - Toen ik rende Sysprep.exe, klikte het "fabriek" knop na enkele minuten de pc wordt afgesloten. Daarna heb ik het op en aangedreven geklikt "sluit" knop. Dan weer wordt uitgeschakeld. Ik powered het weer, maar vóór dat heb ik mijn pc op te starten vanaf netwerk controller aan boord. Wanneer de referentie pct begonnen pogingen tot het vinden van een DHCP-server en na een paar minuten het scherm "PXE fout E53: No boot bestand naam gekregen." Dus, wat nu possiblely kan er mis gaan? Wat zijn de mogelijke zaken die kunnen leiden tot de referentie-computer niet in staat zijn om verbinding te maken met de ramen stationeringsfase server? Please help me out! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hi there raket,
Ben je nog steeds last van dit probleem? Uw laatst gezien datum lijkt een lange tijd geleden en ik wil niet op tijd proberen te helpen als je nooit zal zien.