mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Installere Windows XP SP2 på 50 datamaskiner med Windows-distribusjon server

Reply

Thread Tools
Old 29 mai 2009, 01:44
New Member Group

Hei alle,
Jeg har et spørsmål om hvordan du installerer Windows XP SP2 på 50 datamaskiner med Windows distribusjon server. Handlinger gjort så langt
- WDS er installert og konfigurert på SCCM 2007
- På en referansedatamaskin jeg installerte Win XP SP2 med alle de nødvendige programmene.
-Jeg la til winPE.wim fra seier AIK installasjonsmappen og Boot.wim fra Windows Vista-DVDen til oppstart bilde i windows distribusjon server
- På en referansedatamaskin
- Jeg satt seier XP SP2 og kjørte setupmgr.exe og "svar-filen er opprettet" pop-up meldingen ble vist.
- Da jeg kjørte Sysprep.exe, klikket på "Fabrikken" knappen etter noen minutter PC avsluttes. Da jeg slått den på og klikket "reseal"-knappen. Så igjen den avsluttes. Jeg drives den på igjen, men før jeg konfigurert PCen til å starte fra ombord nettverk kontrolleren. Når referansen pc startet det prøver å finne en DHCP server og etter noen minutter det vise "PXE feil E53: Ingen oppstart filnavnet mottatt".
Så nå hva som kan possiblely gå galt? Hva er de mulige ting som kan forårsake referansedatamaskinen ikke kunne koble til Windows-distribusjon server?

Vennligst hjelp meg!
Old 30 mai 2009, 13:56
Moderator Group

Hei rakett,

Er du fortsatt opplever dette problemet?

Siste sett dato ser ut for lenge siden og jeg vil ikke kaste bort tid på å prøve å hjelpe hvis du aldri vil se denne.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.