![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg har et spørsmål om hvordan du installerer Windows XP SP2 på 50 datamaskiner med Windows distribusjon server. Handlinger gjort så langt - WDS er installert og konfigurert på SCCM 2007 - På en referansedatamaskin jeg installerte Win XP SP2 med alle de nødvendige programmene. -Jeg la til winPE.wim fra seier AIK installasjonsmappen og Boot.wim fra Windows Vista-DVDen til oppstart bilde i windows distribusjon server - På en referansedatamaskin - Jeg satt seier XP SP2 og kjørte setupmgr.exe og "svar-filen er opprettet" pop-up meldingen ble vist. - Da jeg kjørte Sysprep.exe, klikket på "Fabrikken" knappen etter noen minutter PC avsluttes. Da jeg slått den på og klikket "reseal"-knappen. Så igjen den avsluttes. Jeg drives den på igjen, men før jeg konfigurert PCen til å starte fra ombord nettverk kontrolleren. Når referansen pc startet det prøver å finne en DHCP server og etter noen minutter det vise "PXE feil E53: Ingen oppstart filnavnet mottatt". Så nå hva som kan possiblely gå galt? Hva er de mulige ting som kan forårsake referansedatamaskinen ikke kunne koble til Windows-distribusjon server? Vennligst hjelp meg! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei rakett, Er du fortsatt opplever dette problemet? Siste sett dato ser ut for lenge siden og jeg vil ikke kaste bort tid på å prøve å hjelpe hvis du aldri vil se denne.