vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Asenna Windows XP: n kautta GRUB tai HD (ilman CD-ROM)

Reply

Thread Tools
Old 11 joulukuu 2007, 11:54
Uusi Jäsen

Default Asenna Windows XP: n kautta GRUB tai HD (ilman CD-ROM)

Olen äskettäin havainnut, että minun cd ajaa minun laptop on nyt kuollut. Olen tarve on uudet mutta en; En tiedä miten voin suoraan boot kopio minun ikkunat iso, jotta voin asentaa sen ...

Onko tapa luoda erillinen osio ISO ja saada GRUB käynnistää sen?

Kaikki muut ratkaisut ovat tervetulleita.
Old 12 joulukuu 2007, 04:33
Rahoittajien ryhmän

Default Asenna Windows XP: n kautta GRUB tai HD (ilman CD-ROM)

Olen sitä mieltä, että sinun pitäisi purkaa iso ensin ja sitten käynnistää se grub käynnistyslataimena. mutta cd-asemat ovat niin halpaa, se olisi helpompi vain ostaa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Asenna Windows XP SP2: n 50 tietokoneita Windows käyttöönottostrategioita palvelin rocket7 Windows-käyttöjärjestelmät 1 30. toukokuuta 2009 13:56
Käyttäen erilaisia OS: n Need Help poistaminen GRUB loganair Linux & Alternative OS 0 26. toukokuuta 2009 17:23
Asenna GRUB joka elää Ubuntu CD bhaktjano Linux & Alternative OS 0 26. toukokuuta 2009 05:12
Cant asentaa Windows Live Messengerin uusi, ja nyt kallistuksen jopa asentaa vanhan Mohi212 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 3 26. Jan 2009 06:55
Stuck kanssa GRUB jaktomas1 Linux & Alternative OS 2 18. lokakuu 2008 17:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.