![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen äskettäin havainnut, että minun cd ajaa minun laptop on nyt kuollut. Olen tarve on uudet mutta en; En tiedä miten voin suoraan boot kopio minun ikkunat iso, jotta voin asentaa sen ... Onko tapa luoda erillinen osio ISO ja saada GRUB käynnistää sen? Kaikki muut ratkaisut ovat tervetulleita. |
|
| |||
| |||
| Olen sitä mieltä, että sinun pitäisi purkaa iso ensin ja sitten käynnistää se grub käynnistyslataimena. mutta cd-asemat ovat niin halpaa, se olisi helpompi vain ostaa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asenna Windows XP SP2: n 50 tietokoneita Windows käyttöönottostrategioita palvelin | rocket7 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30. toukokuuta 2009 13:56 |
| Käyttäen erilaisia OS: n Need Help poistaminen GRUB | loganair | Linux & Alternative OS | 0 | 26. toukokuuta 2009 17:23 |
| Asenna GRUB joka elää Ubuntu CD | bhaktjano | Linux & Alternative OS | 0 | 26. toukokuuta 2009 05:12 |
| Cant asentaa Windows Live Messengerin uusi, ja nyt kallistuksen jopa asentaa vanhan | Mohi212 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 26. Jan 2009 06:55 |
| Stuck kanssa GRUB | jaktomas1 | Linux & Alternative OS | 2 | 18. lokakuu 2008 17:28 |
| Thread Tools | |
| |