![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs ontdekt dat mijn cd-station op mijn laptop is nu dood. Ik ben in de behoefte van een opnieuw, maar ik doe; niet weten hoe ik kan direct starten een kopie van mijn windows iso dus ik kan installeren vanaf het ... Is er een manier om een aparte partitie voor de ISO en krijg GRUB te starten dat? Eventuele andere oplossingen zijn welkom. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat je nodig zou hebben om de iso eerste en vervolgens opstarten met grub bootloader. maar CD-drives zijn zo goedkoop zou het makkelijker om gewoon een kopen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows XP SP2 installeert op computers met Windows 50 stationeringsfase server | rocket7 | Windows besturingssystemen | 1 | 30 mei 2009 13:56 |
| Met behulp van diverse OS's Need Help verwijderen GRUB | Loganair | Linux & Alternative OS | 0 | 26 mei 2009 17:23 |
| Hoe installeer ik GRUB uit een live-cd van Ubuntu | bhaktjano | Linux & Alternative OS | 0 | 26 mei 2009 05:12 |
| Cant install Windows Live Messenger nieuwe en nu huicheltaal zelfs installeren oud | Mohi212 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 26 Jan 2009 06:55 |
| Stuck met GRUB | jaktomas1 | Linux & Alternative OS | 2 | 18 okt 2008 17:28 |
| Thread Tools | |
| |