mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Installere Windows XP via grub eller HD (uten CD-ROM)

Reply

Thread Tools
Old 11th Dec 2007, 11:54
New Member Group

Default Installere Windows XP via grub eller HD (uten CD-ROM)

Jeg har nylig oppdaget at min cd stasjon på min bærbare er nå død. Jeg trenger en omformatere men jeg skjønner; ikke vet hvordan jeg kan direkte boot en kopi av Windows iso slik at jeg kan installere det ...

Er det en måte å opprette en egen partisjon for ISO og få grub til å starte den?

Eventuelle andre løsninger er velkomne.
Old 12. Dec 2007, 04:33
Donor Group

Default Installere Windows XP via grub eller HD (uten CD-ROM)

Jeg tror at du trenger å pakke ut iso først og deretter oppstart med grub oppstartslastingen. men cd stasjoner er så billig det ville være lettere å bare kjøpe et.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Installere Windows XP SP2 på 50 datamaskiner med Windows-distribusjon server rocket7 Windows-operativsystemer 1 30 mai 2009 13:56
Med ulike OS's Need Help Fjerne grub loganair Linux og alternative OS 0 26 mai 2009 17:23
Hvordan installere grub fra en direktesendt Ubuntu CD bhaktjano Linux og alternative OS 0 26 mai 2009 05:12
Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle Mohi212 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 3 26 januar 2009 06:55
Stuck med grub jaktomas1 Linux og alternative OS 2 18 oktober 2008 17:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.