![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig købt en computer fra en ven, som han havde dobbelt opstartet med XP og Linux. han unistalled xp og venstre linux på den. så jeg omformateret drevene og og har forsøgt at installere XP. Jeg gik gennem processen med at installere Pro og når de er installeret og forsøger at starte op fra HD det ville ikke starte det ville indlæse BIOS men derefter forsøger at starte det giver en besked "post pool data ..." og ikke noget du hjælpe? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har XP installere 100% uden fejl?
| |||
| |||
| installeret bøde |
|
| |||
| |||
| Betyder det boot i fejlsikret tilstand? |
|
| |||
| |||
| det giver mig mulighed for at starte i fejlsikret tilstand |
|
| |||
| |||
| Og gør det boot? |
|
| |||
| |||
| min fejl, det gør ikke give mig den mulighed. tastefejl |
|
| |||
| |||
| Jeg vil prøve at re-formatering og re-installerer XP. Udfør en fuld format ikke en hurtig en. Også, er det en IDE eller SATA harddisk? Du nogle gange nødt til at installere drivere til SATA-drev på XP-installation, hvor det promtps du at presse F6 for at installere drivere. Men jeg har SATA-drev og ikke behøver at indtaste drivere. Kontrollér også, at boot rækkefølge i BIOS er indstillet korrekt. Normalt 1.: Floppy 2.: HDD 3.: CD / DVD-ROM. Men jeg tror, at en fuld format skal ordne det. Af den måde - for at få boot menuen Valg for at få adgang til fejlsikret tilstand. Repeatidly trykke på Skift eller F8. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Whaen du siger du formateret drevet, gjorde du fjerner Linux partition og XP-partition og derefter oprette en stor partition, før formatering?
| |||
| |||
| Det er et godt punkt der Phill. Det aldrig krydsede min mening om de to partitioner. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Xp installere problem | xactly | Windows-operativsystemer | 5 | 20 oktober 2009 09:57 |
| Weird Problem forsøger at installere AOL | P5200 | General Software Chat | 5 | 2 marts 2009 13:24 |
| XP installere problem (hænger) | xactly | Windows-operativsystemer | 7 | 9. okt 2008 09:52 |
| Software installere problem. | rbirckhead | General Software Chat | 1 | 2 januar 2008 19:18 |
| Word installere problem | redvet | Office Suites & Applications | 4 | 11th May 2007 09:51 |
| Thread Tools | |
| |