![]() |
|
| |||
| |||
| Ik kocht onlangs een computer froma vriend die hij had dubbele opgestart met XP en Linux. hij unistalled xp en links linux op. zodat ik opnieuw de stations en en geprobeerd te installeren xp. Ik ging door het proces van het installeren van Pro en eenmaal geïnstalleerd en proberen te booten van de HD het niet zou starten zou het laden van de BIOS, maar dan probeert te starten geeft een melding "item pool data ..." en doet niets alsjeblieft helpen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb XP installeren 100% zonder fouten?
| |||
| |||
| geïnstalleerd boete |
|
| |||
| |||
| Heeft het opstarten in de veilige modus? |
|
| |||
| |||
| Het geeft mij de mogelijkheid van het opstarten in de veilige modus |
|
| |||
| |||
| En doet het opstarten? |
|
| |||
| |||
| mijn fout zij doesnt geef mij de optie. typo |
|
| |||
| |||
| Ik probeer het opnieuw formatteren en opnieuw installeren van XP. Doe een volledige formaat niet snel een. Ook is het een IDE of SATA harde schijf? U soms het installeren van de drivers voor SATA-schijven op XP-installatie waar het promtps u op F6 drukken om stuurprogramma's te installeren. Ik heb echter SATA schijven en niet hoeven te voeren chauffeurs. Controleer ook of de opstartvolgorde in het BIOS is ingesteld. Meestal 1ste: Floppy 2de: HDD 3e: CD / DVD-ROM. Maar ik denk dat een volledig formaat moet repareren. Door de manier - om bij de boot options menu om toegang te krijgen tot de veilige modus. Repeatidly druk op Shift of F8. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Whaen u zeggen dat u de drive geformatteerd, heb je de Linux-partitie te verwijderen en de XP-partitie en maak een grote partitie, voordat het formatteren?
| |||
| |||
| Dat is een goed punt daar Phill. Zij nooit crossed my mind over de twee partities. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Xp installeren probleem | xactly | Windows besturingssystemen | 5 | 20 oktober 2009 09:57 |
| Weird Probleem probeert te installeren van AOL | P5200 | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | De 2 maart 2009 13:24 |
| XP installeren probleem (HANG) | xactly | Windows besturingssystemen | 7 | 9 okt 2008 09:52 |
| Software installeren probleem. | rbirckhead | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 2 januari 2008 19:18 |
| Word installeren probleem | redvet | Office Suites & Toepassingen | 4 | 11 jun 2007 09:51 |
| Thread Tools | |
| |