![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg i øjeblikket har Windows XP Pro på min pc, jeg fik en anden harddisk i min pc, som Id gerne stille XP Home på, jeg har en kopi af Home, men det isnt startbar. Når jeg sætter cd'en i sig wont lade mig gå kastede anlægget som det ikke er muligt at nedgradere så at sige, Er der en måde jeg kunne kopiere filerne over på den 2. Hardrive og få dem til at starte op? Jeg har ingen diskette osv., ville Any ideas be great! Tak! Scott. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej
| |||
| |||
| Er det muligt at installere 98, mens i pro? |
|
| |||
| |||
| Hvorfor ville du gerne vil? Det ville være nedgradering. |
|
| |||
| |||
| Måske for at køre gamle programmer eller andre programmer, der kører bedst i en 98 miljø. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Og jeg vil ikke diskutere eller hjælpe dig til at gøre det på en ulovlig måde ![]() Men hvis det er muligt du kunne sætte det ind i en ny pc, og installer den derefter fjerne det og sætte ind i en du vil have det i. Du kan også oprette en partition på den primære harddisk og installere det der - eller har det på en "Virtual PC" eller emulator. Men jeg forstår ikke, hvorfor du ønsker at dual boot 2 versioner af XP?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| SP3 floppy | Mooseknuckle | Windows-operativsystemer | 2 | 22 oktober 2008 15:25 |
| Floppy Drive Weird Navn. | Coolyxxx | General Software Chat | 4 | 9. sep 2008 03:31 |
| Nr. diskettedrev til boot | chip | Windows-operativsystemer | 5 | 8. sep 2007 15:02 |
| Floppy Disk - stadig vigtigt? | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 22 oktober 2006 16:19 |
| Thread Tools | |
| |