![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei, minulla on tällä hetkellä Windows XP Pro minun PC, sain toisen kiintolevyn minun PC jotka Id kuten laittaa XP Home kiinni, minulla on kopio Etusivu mutta se isnt käynnistyväksi. Kun esitin CD siinä tapana päästää minut heitti asennus sen ei ole mahdollista alentaa niin sanotusti Onko niin voisin kopioida tiedostoja kiinni 2. hardrive ja saada heidät käynnisty? Minulla ei ole levyke jne. Kaikki ideat olisi mahtavaa! Kiitos! Scott.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Nro
|
|||
|
|||
|
Onko mahdollista asentaa 98 kun ammattilainen?
|
|
|
|||
|
|||
|
Miksi haluaisit?
Se olisi alentaminen. |
|
|
|||
|
|||
|
Ehkä suorittaa ohjelmat tai muut ohjelmat, jotka toimivat parhaiten 98 ympäristöön.
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Ja en aio keskustella tai auttaa sinua tekemään mitään laitonta tavalla ![]() Mutta jos mahdollista, voit asettaa sen uuteen tietokoneeseen ja asentaa sen sitten poistaa sen ja ottaa yhden haluat sen sisään Voit myös luoda osio esiarvioijien kiintolevy ja asentaa sen sinne - tai sen aiheesta "Virtual PC" tai emulaattori. En kuitenkaan ymmärrä, miksi haluat dual boot 2 versiot XP: ssä?