![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hallo, ik heb op dit moment Windows XP Pro op mijn pc, kreeg ik een tweede harde schijf in mijn PC die Id willen zetten op XP Home, heb ik een kopie van Home, maar het isnt bootable. Toen ik de cd in te doen wont let me go gooide de installatie als het niet mogelijk om te downgraden om zo te zeggen, Is er een manier kon ik de bestanden te kopiëren naar de 2e hardrive en ze krijgen om op te starten? Ik heb geen floppy etc, zou Any ideas be great! Bedankt! Scott.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Aantal
|
|||
|
|||
|
Is het mogelijk om 98, terwijl installeren in pro?
|
|
|
|||
|
|||
|
Waarom zou je willen?
Dat zou een lagere klasse. |
|
|
|||
|
|||
|
Misschien te lopen oudere programma's of andere programma's die het beste worden uitgevoerd in een 98-omgeving.
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citaat:
En ik zal niet bespreken of u helpen om het te doen illegale wijze ![]() Maar als je mogelijk zou kunnen brengen in een nieuwe pc en installeer deze vervolgens te verwijderen en zet in de een je wilt inch Je kan ook een partitie op de primaire vaste schijf en installeer het aldaar - of hebben het op een "Virtual PC" of emulator. Maar ik begrijp niet waarom u wilt dual boot 2 versies van XP?