![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har for tiden Windows XP Pro på min PC, fikk jeg en ekstra harddisk i PCen som Jeg ønsker å sette XP Home på, jeg har en kopi av Home men det isnt oppstartbar. Når jeg setter i CD i den wont la meg gå kastet installasjonen som ikke er mulig å nedgradere så å si, er det en måte jeg kan kopiere filene til 2. hardrive og få dem til å starte opp? Jeg har ingen disketten etc, ideer ville være fint! Takk! Scott. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei
| |||
| |||
| Er det mulig å installere 98 mens pro? |
|
| |||
| |||
| Hvorfor ville du vil? Det ville være downgrading. |
|
| |||
| |||
| Kanskje for å kjøre eldre programmer eller andre programmer som kjører best i en 98-miljøet. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Og jeg vil ikke diskutere eller hjelpe deg å gjøre det ulovlige måten ![]() Men hvis det er mulig du kan sette det inn i en ny PC og installere den deretter fjerne det og legge inn det du vil ha den i. Du kan også lage en partisjon på den primære harddisken og installere det der - eller har den på en "Virtual PC" eller emulator. Men jeg forstår ikke hvorfor du vil dobbeltoppstart 2 versjoner av XP?