![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jag har för närvarande Windows XP Pro på min dator, fick jag en andra hårddisk i min dator som Id vilja ställa XP Home på, har jag en kopia av Home men det isnt startbar. När jag sätter in CD: ni den wont let me go kastade installationen som dess inte möjligt att nedgradera så att säga, Finns det något sätt jag kan kopiera filerna till den 2: a Hardrive och få dem att starta upp? Jag har ingen diskett etc, skulle Any ideas be great! Tack! Scott. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej
| |||
| |||
| Är det möjligt att installera 98 medan Pro? |
|
| |||
| |||
| Varför skulle du vilja? Det skulle vara nedgradering. |
|
| |||
| |||
| Kanske för att köra äldre program eller andra program som körs bäst på en 98 miljö. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Och jag kommer inte att diskutera eller hjälpa dig att göra det på något olagligt sätt ![]() Om möjligt Men du kan sätta den i en ny dator och installera den sedan ta bort den och lägga in den du vill ha den i. Du kan också skapa en partition på den primära hårddisken och installera det där - eller har den på en "Virtual PC" eller emulator. Men jag förstår inte varför du vill starta upp 2 versioner av XP?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| SP3 diskett | Mooseknuckle | Windows-operativsystem | 2 | 22 oktober 2008 15:25 |
| Floppy Drive Konstiga namn. | Coolyxxx | General Software Chat | 4 | 9:e sep 2008 03:31 |
| Nr diskettenheten för att starta upp | chip | Windows-operativsystem | 5 | 8:e sep 2007 15:02 |
| Floppy Disk - Still viktigt? | Reuben | General Hardware Chat | 1 | 22 oktober 2006 16:19 |
| Thread Tools | |
| |