mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Denne installationspakke kan ikke installeres af Windows Installer-tjenesten.

Reply

Thread Tools
Old 28. maj 2009, 22:02
Ny Medlem Gruppen

Default Denne installationspakke kan ikke installeres af Windows Installer-tjenesten.

Hilsen Eksperter,

Når du kører installationsprogrammet: rewrite_1.1_x86_rtw.msi
Jeg får følgende fejlmeddelelse:

Denne installationspakke kan ikke installeres af Windows Installer-tjenesten. Du skal installere en Windows-service pack, der indeholder en nyere version af Windows Installer-tjenesten.

Jeg har kontrolleret, og jeg er helt up-to-date på Windows Update.

Jeg kører Windows Server 2003 Web Edition, SP2.

Hvilken service pack har jeg brug for at installere, så jeg kan installere URL Rewrite?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows Installer-fejl funnyguyz Windows-operativsystemer 0 23. maj 2009 12:52
Microsoft Programmer - Windows Installer Message dukker op, og anmoder om, Cd? timmmmay General Software Chat 2 17 februar 2009 08:41
Windows Installer Service Problem rx7nsupra Windows-operativsystemer 3 11 november 2008 20:28
Mystiske Windows Installer krewemiester Windows-operativsystemer 3 21. mar 2008 05:10
Oprettelse af en montør fra et anlæg? mkruluts General Software Chat 3 12 januar 2008 03:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.