![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hilsen Eksperter, Når du kører installationsprogrammet: rewrite_1.1_x86_rtw.msi Jeg får følgende fejlmeddelelse: Denne installationspakke kan ikke installeres af Windows Installer-tjenesten. Du skal installere en Windows-service pack, der indeholder en nyere version af Windows Installer-tjenesten. Jeg har kontrolleret, og jeg er helt up-to-date på Windows Update. Jeg kører Windows Server 2003 Web Edition, SP2. Hvilken service pack har jeg brug for at installere, så jeg kan installere URL Rewrite? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows Installer-fejl | funnyguyz | Windows-operativsystemer | 0 | 23. maj 2009 12:52 |
| Microsoft Programmer - Windows Installer Message dukker op, og anmoder om, Cd? | timmmmay | General Software Chat | 2 | 17 februar 2009 08:41 |
| Windows Installer Service Problem | rx7nsupra | Windows-operativsystemer | 3 | 11 november 2008 20:28 |
| Mystiske Windows Installer | krewemiester | Windows-operativsystemer | 3 | 21. mar 2008 05:10 |
| Oprettelse af en montør fra et anlæg? | mkruluts | General Software Chat | 3 | 12 januar 2008 03:16 |
| Thread Tools | |
| |