![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Gegroet deskundigen, Bij het uitvoeren van de installer: rewrite_1.1_x86_rtw.msi Ik krijg de volgende foutmelding: Dit installatiepakket kan niet worden geïnstalleerd door de Windows Installer-service. U moet een Windows-service pack dat een nieuwere versie van de Windows Installer-service. Ik heb en ik ben volledig up-to-date met Windows Update. Ik ben met Windows Server 2003 Web Edition SP2. Welke service pack heb ik nodig voor het installeren, zodat ik kan installeren URL Rewrite? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Installer-fout | funnyguyz | Windows besturingssystemen | 0 | 23 mei 2009 12:52 |
| Microsoft-programma's - Windows Installer Bericht Pops Up en vraagt voor Cd? | timmmmay | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 17 feb 2009 08:41 |
| Windows Installer-service Probleem | rx7nsupra | Windows besturingssystemen | 3 | 11 nov 2008 20:28 |
| Mysterieus Windows Installer | krewemiester | Windows besturingssystemen | 3 | 21 mrt 2008 05:10 |
| Het creëren van een installateur van een installatie? | mkruluts | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 12 Jan 2008 03:16 |
| Thread Tools | |
| |