![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Greetings Experts, Når du kjører installasjonsprogrammet: rewrite_1.1_x86_rtw.msi Jeg får følgende feilmelding: Denne installasjonspakken kan ikke installeres av Windows Installer-tjenesten. Du må installere en Windows-oppdateringspakke som inneholder en nyere versjon av Windows Installer-tjenesten. Jeg har sjekket og jeg er helt oppdatert på Windows Update. Jeg kjører Windows Server 2003 Web Edition SP2. Hvilken oppdateringspakke trenger jeg å installere, slik at jeg kan installere URL Rewrite? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Installer-feil | funnyguyz | Windows-operativsystemer | 0 | 23 mai 2009 12:52 |
| Microsoft-programmer - Windows Installer Systemmelding sprette opp og ber om CD? | timmmmay | General Software Chat | 2 | 17 februar 2009 08:41 |
| Windows Installer-tjenesten Problem | rx7nsupra | Windows-operativsystemer | 3 | 11 nov 2008 20:28 |
| Mysterious Windows Installer | krewemiester | Windows-operativsystemer | 3 | 21 mars 2008 05:10 |
| Opprette et installasjonsprogram fra en installasjon? | mkruluts | General Software Chat | 3 | 12 januar 2008 03:16 |
| Thread Tools | |
| |