mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Installationspaketet kan inte installeras av tjänsten Windows Installer.

Reply

Thread Tools
Old 28 maj 2009, 22:02
New Member Group

Default Installationspaketet kan inte installeras av tjänsten Windows Installer.

Hälsningar expertkommitténs

När du kör installationsprogrammet: rewrite_1.1_x86_rtw.msi
Jag får följande felmeddelande:

Installationspaketet kan inte installeras av tjänsten Windows Installer. Du måste installera ett Windows Service Pack som innehåller en nyare version av tjänsten Windows Installer.

Jag har kontrollerat och jag är helt aktuell på Windows Update.

Jag kör Windows Server 2003 Web Edition, SP2.

Vilken service pack måste jag installera så att jag kan installera för omskrivning av adresser?
Reply

Register

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Windows Installer-fel funnyguyz Windows-operativsystem 0 23 maj 2009 12:52
Microsoft-program - Windows Installer Meddelande visas och ber för CD? timmmmay General Software Chat 2 17 februari 2009 08:41
Windows Installer Service Problem rx7nsupra Windows-operativsystem 3 11 november 2008 20:28
Mysterious Windows Installer krewemiester Windows-operativsystem 3 21 mars 2008 05:10
Skapa ett installationsprogram från en anläggning? mkruluts General Software Chat 3 12 januari 2008 03:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.