![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg forsøger at netværket min printer, så min søn kan udskrive fra hans skole, lektier fra sin pc i sit soveværelse. Denne printer er tilsluttet til min pc via USB, og dens en HP-serien 3.600. Begge PC'er forbindes via en SpeedTouch 585 trådløs router, som også er knyttet til min pc. Begge PC'er er i separate lokaler, omkring 10 m fra hinanden! Jeg har forsøgt at finde printeren på mine sønner pc ved hjælp af nettet guiden og ved hjælp af "Tilføj printer" facilitet. Men det gjorde ikke synes at finde noget på nettet så, når det skete, viste printer ikonet med et grønt kryds og så jeg brugte dette som standardprinter. Jeg har også fortalt det til 'andel' ved at gøre den andel og opdagelsen boks og også fjerne adgangskoden begrænsning også. Begge PC'er er Windows Visa, mine sønner er den grundlæggende version, mine er præmie. Jeg forsøgte at udskrive men printeren nabo gør ikke synes at komme på eller gøre noget, selvom pc'en fra hvor jeg sende udskriftskommandoen doesnt sige, at der ikke er printeren tilsluttet osv. Kan ikke tænke hvad jeg ellers skal gøre, og alle forslag ville være taknemmeligt modtaget. Jeg har sendt dette andetsteds på dette forum, og blev rådet til at forsøge her. |
|
| |||
| |||
| hvis du går ind på kontrolpanelet - printere og finde den printer, du vil dele, højreklikke på det og klik derefter på egenskaber, eller hvis dens vista derefter dele skal være på, at højre klikke i menuen ... så er du nødt til at give den et navn. Nu, hvis du går på den anden computer - gå ind i Netværkssteder, klik på den computer, hvor printeren er, og at der bør være det, hvis ikke skal du ikke få et fuldt funktionelt netværk. |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg gik tilbage til mine sønner pc og afinstalleret printeren, der er anført i hans netværk, derefter tilføjes igen det kun for at sikre! Den konstaterede, at printeren, men siger det offline, men det har en svag grøn kryds viser i baggrunden. Jeg forsøgte at udskrive en testside, men der skete ingenting (næppe overraskende, I guess). Hvis problemet er med i netværket, hvad skal jeg tjekke?, Jeg har kigget på routere hjem webside, som giver oplysninger om alle de enheder tilsluttet osv. men det gør ikke sige meget om, printere osv. tak |
|
| |||
| |||
| gøre dine pc'er dele filer på netværket? |
|
| |||
| |||
| Du kan også nødt til at sætte udskriftsdeling på Netværks-og delingscenter på Vista |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows 7 og Vista netværksproblemer | Razer | Windows-operativsystemer | 4 | 23 November 2009 08:27 |
| Installation af PowerDVD på Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | General Software Chat | 0 | 12 September 2009 12:14 |
| Opsætning af en printer på Windows, Thats på en Apple Air nettet | Haun | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 24 november 2008 12:07 |
| Hjælp med at installere vista 64bit over Windows 32bit, kan du hjælpe! | hodgey1968 | Windows-operativsystemer | 4 | 16 oktober 2007 10:01 |
| Re-Installation af Windows Vista | Agon | Windows-operativsystemer | 17 | 16 august 2007 16:14 |
| Thread Tools | |
| |