vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Asentaminen verkkotulostimen Windows Vista

Reply

Thread Tools
Old 22 marraskuu 2007, 13:05
Rahoittajien ryhmän

Default Asentaminen verkkotulostimen Windows Vista

Hei

Yritän verkon tulostinta niin poikani voi tulostaa koulun kotitehtävät hänen PC hänen makuuhuoneessa. Tämä tulostin on kytketty tietokoneeseen USB-liitännän kautta, sen HP-sarjan 3600. Sekä PC: n on verkotettu kautta SpeedTouch 585 langaton reititin, joka on myös liitetty tietokoneeseen. Sekä PC: n ovat eri huoneissa, noin 10 m toisistaan! Olen yrittänyt etsiä tulostimen poikani tietokoneeseen verkon ohjatun ja käyttämällä "Lisää tulostin" laitokseen. Kuitenkin, se didnt näyttävät löytävän mitään verkkoon silloin, kun se tapahtuu, se osoitti tulostimen kuvake vihreä rasti, joten olen käyttänyt tätä oletustulostimeksi. Olen myös kertonut sen osuus ", jonka tekee jakaa ja Discovery-ruutuun ja myös poistaa salasanan rajoituksen kanssa. Sekä PC: n on Windows Visa, poikani on perusversio, minun on palkkio. Yritin tulostaa, mutta tulostimen vieressä doesnt näyttävät tulevan tai tehdä mitään, vaikka tietokone, josta olen lähettää tulostaa komento doesnt sanoa, että ei ole tulostinta kytketty jne. voi ajatella, mitä muuta tehdä, ja kaikki ehdotukset olisivat kiitollisena vastaan. Minulla on lähetetty tämän toisaalla tällä foorumilla, ja on suositeltavaa kokeilla täällä.
Old 25 marraskuu 2007, 13:33
Jäsen

Jos et mene kiinni ohjauspaneeli - tulostimet ja löydä tulostinta, jonka haluat jakaa, aivan click model after se ja valitse sitten Ominaisuudet, tai jos se Vista sitten osuus olisi tästä aivan click menu ... sinun täytyy antaa sille nimen. Nyt jos menet toiselle tietokone - Hyppää Verkkoympäristö, valitse tietokoneen, jossa tulostin on, ja että olisi se, jos ei silloin sinun täytyy olla täysin toimiva verkko.
Old 25 marraskuu 2007, 14:28
Rahoittajien ryhmän

Hei

Menin takaisin poikani tietokoneeseen ja poistanut tulostimen luetellut rataverkkoa, sitten uudelleen lisäsi se vain varmistaa! Se katsoi, tulostimen, mutta sanoo sen offline-tilassa, mutta se on heikko vihreä rasti osoittavat taustalla. Yritin tulostaa testisivun, mutta mitään ei tapahtunut (ihme luulisin). Jos ongelma on verkon, mitä minun pitää tarkistaa?, Olen näytti reitittimet Home Web-sivu, jossa kerrotaan kaikkien liitettyjen laitteiden jne., mutta se doesnt sanoa paljoakaan tulostimet jne.

kiitos
Old 25 marraskuu 2007, 15:29
Jäsen

tee tietokonetta jakaa tiedostoja verkossa?
Old 25 marraskuu 2007, 15:39
Jäsen

Saatat myös joutua jotta Tulosta jakaminen verkko-ja Jakaminen Keskittyä kotona Näköala
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows 7 ja Vistan verkko-ongelmat Razer Windows-käyttöjärjestelmät 4 23 marraskuu 2009 08:27
Asentaminen PowerDVD on Windows Vista Home Premium 32 djchapple General Software Chat 0 12 syyskuu 2009 12:14
Setting up a tulostin ikkunat, thats on Applen Air verkko Haun Verkottuminen, Modeemit & VoIP 1 24. marraskuu 2008 12:07
Ohje asennettaessa näköala 64bit Windows 32bit, auta! hodgey1968 Windows-käyttöjärjestelmät 4 16. lokakuu 2007 10:01
Re-asennus Windows Vista Agon Windows-käyttöjärjestelmät 17 16th Aug 2007 16:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.