![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik probeer mijn printer netwerk zodat mijn zoon kan printen zijn school huiswerk van zijn pc in zijn slaapkamer. Deze printer is aangesloten op mijn PC via USB; haar een HP-serie 3600. Beide PC's zijn een netwerk via een speedtouch 585 draadloze router, de laatste ook worden aangesloten op mijn PC. Beide PC's zijn in aparte kamers, ongeveer 10 m uit elkaar! Ik heb geprobeerd om de printer te vinden op mijn zoons PC met behulp van het netwerk wizard en met behulp van de 'add-faciliteit printer'. Echter, it didnt lijken iets te vinden op het netwerk dan toen deed, bleek dat de printer icoon met een groen vinkje en dus gebruikte ik dit als de standaard printer. Ik heb ook verteld dat op 'aandeel' door te doen om het aandeel en de ontdekking doos en ook het verwijderen van het wachtwoord beperking ook. Beide pc's zijn Windows Visa, mijn zonen is de basic versie, is mijn premie. Ik heb geprobeerd om af te drukken, maar de printer naast de deur doet lijken te komen op of doen alsof de PC van waar ik het versturen van de printopdracht doesnt zeggen dat er geen printer aangesloten etc. Kan niet wat anders te doen en eventuele suggesties zou worden dankbaar ontvangen. Ik heb gepost deze elders op dit forum en werd geadviseerd om hier te proberen. |
|
| |||
| |||
| als je naar configuratiescherm - printers en vind de printer die u wilt delen, klik met de rechtermuisknop op het klik op eigenschappen, of indien zijn vergezicht dan delen moeten worden op die klik met de rechtermuisknop menu ... dan moet je het een naam geven. Nu als je naar de andere computer - ga naar Mijn netwerklocaties, klik op de computer waar de printer is, en dat dient te worden, zo niet dan moet je niet een volledig functionele netwerk. |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik ging terug naar mijn zoons PC en de printer verwijderd zijn opgenomen in zijn netwerk, vervolgens opnieuw toegevoegd het gewoon om er zeker van! Hij vond de printer, maar zegt zijn offline, maar het heeft een zwak groen vinkje weergegeven op de achtergrond. Ik probeerde het afdrukken van een testpagina, maar er gebeurde niets (niet verwonderlijk denk ik). Als het probleem is met het netwerk, wat heb ik nodig om te controleren?, Ik heb gekeken op de routers thuis webpagina, waarop details van alle aangesloten apparaten, enz. heeft, maar het doet zegt veel over printers enz. bedankt |
|
| |||
| |||
| doe uw pc bestanden delen op het netwerk? |
|
| |||
| |||
| ook kan zijn dat het delen van printers in het netwerk mogelijk te maken en Sharing Center in Vista |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows 7 en Vista Network Issues | Razer | Windows besturingssystemen | 4 | 23 november 2009 08:27 |
| PowerDVD installeren op Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | 12 september 2009 12:14 |
| Het opzetten van een printer op Windows, thats op een Apple Air netwerk | Haun | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 24 nov 2008 12:07 |
| Hulp bij het installeren van Windows Vista 64bit op 32bit, please help! | hodgey1968 | Windows besturingssystemen | 4 | 16 okt 2007 10:01 |
| Opnieuw installeren van Windows Vista | Agon | Windows besturingssystemen | 17 | 16 aug 2007 16:14 |
| Thread Tools | |
| |