mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Installere en nettverksskriver med Windows Vista

Reply

Thread Tools
Old 22. Nov 2007, 13:05
Donor Group

Hei

Jeg prøver å nettverket skriveren slik at sønnen min kan skrive ut sin skole leksene fra sin PC på soverommet hans. Denne skriveren er koblet til PC via USB, dens en HP-serien 3600. Både PC-er er et nettverk via en SpeedTouch 585 trådløs ruter, sistnevnte også være koblet til PC-en. Både PC-er er i separate rom, ca 10 m fra hverandre! Jeg har prøvd å finne på skriveren mine sønner PC ved hjelp av nettverket veiviseren og bruke "Legg til skriver 'anlegget. Men det gjorde ikke inntrykk av å finne noe på nettet så når den gjorde, viste det skriveren ikon med en grønn hake og så jeg brukte dette som standardskriver. Jeg har også fortalt at det å "dele" ved å gjøre til å dele og funnet boksen og også fjerne passordet begrensning også. Både PC-er er Windows Visa, mine sønner er den grunnleggende versjonen, er min premie. Jeg prøvde å skrive, men skriver naboen doesnt ser ut til å komme på eller gjøre noe som helst om PC fra hvor jeg sender ut kommandoen doesnt si at det ikke er skriveren koblet osv. Kan ikke tenke på hva annet å gjøre, og eventuelle forslag ville være takknemlig mottatt. Jeg har postet dette andre steder på dette forum og ble anbefalt å prøve her.
Old 25th Nov 2007, 13:33
Medlem Group

Hvis du går inn på kontrollpanelet - skrivere og finne den skriveren du vil dele, høyreklikk på den og deretter klikker Egenskaper, eller hvis vista da Del bør være på denne høyreklikk meny ... Deretter må du gi den et navn. Nå, hvis du går inn på den andre maskinen - gå inn i Mine nettverkssteder, klikk på datamaskinen som skriveren er og som bør være det, hvis ikke så må du ikke har et fullt funksjonelt nettverk.
Old 25th Nov 2007, 14:28
Donor Group

Hei

Jeg gikk tilbake til mine sønner PC og avinstallert skriveren oppført i nettverket sitt, deretter legges det bare for å være sikker! Det finnes skriveren, men sier det er frakoblet, men det har en svak grønn hake vises i bakgrunnen. Jeg prøvde å skrive ut en testside, men ingenting skjedde (knapt overraskende I guess). Hvis problemet er med i nettverket, hva må jeg sjekke?, Jeg har sett på ruterne hjemme nettsiden som gir informasjon om alle enheter som er koblet osv, men den ikke si mye om skrivere osv.

takk
Old 25th Nov 2007, 15:29
Medlem Group

gjøre din PCer dele filer på nettverket?
Old 25th Nov 2007, 15:39
Medlem Group

du også må aktivere skriverdeling i Network and Sharing Center i Vista
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.