mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

W2K8 installeren op een Dell PowerEdge 2650

Reply

Thread Tools
Old 27 mei 2009, 21:45
Nieuw Lid Fractie

Default W2K8 installeren op een Dell PowerEdge 2650

Dell PowerEdge 2650 heeft alleen een cd-rom en floppy drives ingebouwd

Ik wil installeren w2k8, die op een dvd. Ik kocht deze externe usb dvd te booten van de dvd w2k8 maar het kan niet. Ik heb de bios is het up-to-date versie, maar het doens't hebben de mogelijkheid boot vorm usb dvd.

Is er een manier te omzeilen? of is er een bootable floppy dat kon ik om de USB-DVD?

uw suggesties zijn welkom.

Bedankt
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Dell Support Centre Dsc.exe Messing Up Dell Inspiron 1300 dmdougie Algemene programmatuurnoot Chat 6 18 november 2009 13:25
Het installeren van Windows XP Pro op Dell PC CDH Windows besturingssystemen 4 24 september 2009 11:40
Installeren van nieuwe HDS in Oude st DAllmon Algemeen Hardware Chat 8 De 5 augustus 2008 14:24
Dell, Dell, Alienware. Razer Algemeen Hardware Chat 5 31 mrt 2008 05:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.