![]() |
|
| |||
| |||
| YO ALL ![]() Jeg har en bærbar computer Det har Vista Premium Så jeg fik Windows Media Center til at erstatte Vista .Når jeg starter op fra cd indlæser den filer, så siger det ikke kan afsløre min HDD ![]() Det er dumt, fordi jeg har en 120 GB SATA Fujitsu MHW2120BH harddisk installeret .Jeg gjorde a'lot for at se rundt på google og fandt ud af, at du har brug for HDD-drivere til at installere XP på en SATA interface . Så jeg gik til Fujitsu's hjemmeside, men kunne ikke finde nogen .Findes der et alternativ til denne dilema? Eller er der andre steder jeg kan finde HDD driver? TIA Elias |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du får SATA drivere fra dit bundkort fremstilling / model ikke harddisk.
| |||
| |||
| Oh Really? Jeg tror, der giver mening ![]() Hvordan ved jeg, hvad mobo jeg have? Det er en bærbar computer, så skal jeg tage den fra hinanden, og se ?Tak Elias |
|
| |||
| |||
| Hvis det er en bærbar så du får dem fra den bærbare computer maker. |
|
| |||
| |||
Jeg føler, at jeg begik en fejl at få denne laptop.Jeg købte det off newegg for $ 670. De specs: C2D 1,5 GHZ 2 GB DDR2 667 Ram 120 GB harddisk Vista Home Prem 1,3 MP Webcam 15,4 WGXA DVDRW / CDRW Jeg købte i B / C var det faktisk en god aftale for de specs. Men det er et NO-Name mærke burde have været nok til at vende mig væk fra det ![]() Da jeg købte det newegg har indstillet den. Og jeg kan ikke finde den på internettet enten .Jeg er ikke sikker på, hvad de skal gøre lige nu |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installere Everest (fra downloads afsnit).
| |||
| |||
| Tak, jeg forsøgte, men det sagde mobo var ukendt ![]() Jeg er ikke sikker på, hvad de skal gøre nu. Jeg vil prøve kræver ZT systemer |
|
| |||
| |||
| Dette bør hjælpe med: http://www.thecomputerforums.co.uk/f...blem-hdd-6072/ |
|
| |||
| |||
| Thanks, der var med hjælp Sjove ting, selvom jeg næsten købt en vostro 1520, men da jeg fandt denne laptop jeg fik den i stedet![]() Så vil disse drivere arbejde http://www.softwarepatch.com/utilities/via-sata.html ? Jeg har brug for at få bilisterne til at sætte på en diskette, så det burde virke. Tak Elias |
|
| |||
| |||
| Ok jeg har XP installeret Jeg gik ind i bios og handicappede AHCI Mode, som gør handicap harddisken lidt ved at gøre computeren synes det er en ATA-harddisk i stedet for en SATA harddisk. Men nu, hvor XP er installeret jeg måske være i stand til at hente og installere de SATA drivere og derefter sætte AHCI Mode.BTW XP kører så meget bedre end vista gjorde ![]() Tak til alle jer hjælpe ![]() Elias |