![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| YO KAIKKI ![]() Minulla on kannettava tietokone Se on Vista Premium Joten sain Windows Media Center korvata Vista .Kun käynnistää rompulta se lataa tiedostoja, sitten sanoo, että se ei tunnista HDD ![]() Se on typerä, koska minulla on 120 GB SATA Fujitsu MHW2120BH Hard Drive asennettu .Tein a'lot tarkastella noin google ja todennut, että sinun täytyy HDD ajurit asentaa XP: n SATA-liitäntä . Joten menin Fujitsu www-sivustoa, mutta ei löytänyt mitään .Onko muuta vaihtoehtoa tämän dilema? Vai onko olemassa missään muualla löydän HDD kuljettaja? TIA Elijah |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Saat SATA ohjaimet emolevyn valmistus / malli ei kiintolevylle.
| |||
| |||
| Oh Really? Oletan, että on järkevää ![]() Mistä tiedän mitä mobo olen? It's a laptop niin minun on otettava se erilleen ja katso ?Kiitos Elijah |
|
| |||
| |||
| Jos se on kannettava tietokone sitten saat ne kannettava luomisohjelma. |
|
| |||
| |||
Minun teki virheen saada tämän kannettavan tietokoneen.Ostin sen pois newegg on 670 dollaria. Tekniset tiedot: C2d 1,5 GHz 2 GB DDR2 667 Ram 120 GB Hard Drive Vista Home Prem 1,3 MP Webcam 15.4 WGXA DVDRW / CDRW Ostin b / c se oli Infact paljon niille tiedot. Mutta se on NO-nimi brändi olisi pitänyt muuttaa minut pois sen ![]() Koska ostin sen newegg on lopettanut sen. Ja En löydä sitä Internetiä joko .En ole varma mitä tehdä juuri nyt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Asenna Everest (from the lataus osiossa).
| |||
| |||
| Kiitos, olen yrittänyt, mutta se sanoi mobo on tuntematon ![]() En ole varma mitä tehdä nyt. I'll yrittää kutsuvan zT järjestelmien |
|
| |||
| |||
| Tämän pitäisi auttaa: http://www.thecomputerforums.co.uk/f...blem-hdd-6072/ |
|
| |||
| |||
| Kiitos, että ei auttaa Funny asia kuitenkin melkein osti vostro 1520, mutta kun löysin tämän laptop Sain sen sijaan![]() Joten nämä kuljettajat tekevät työtä http://www.softwarepatch.com/utilities/via-sata.html ? Minun täytyy saada kuljettajat laittaa levyke, sitten se pitäisi toimia. Kiitos Elijah |
|
| |||
| |||
| Ok sain XP: n asentamista Menin bios ja vammaisten AHCI Moodi joka ei haitta kovalevy hieman tekemällä tietokone mielestäni se on ATA-kovalevy sijaan, että SATA kiintolevylle. Mutta nyt, että XP on asennettu I voisi ladata ja asentaa SATA-ajurit ja sitten mahdollistaa AHCI Moodi.BTW XP kulkee niin paljon parempi kuin Vista ei ![]() Kiitos kaikille teille apua ![]() Elijah |