![]() |
|
| |||
| |||
| YO ALLE ![]() Ik heb een laptop Het heeft Vista Premium Dus ik heb Windows Media Center te vervangen Vista .Toen ik opstarten vanaf de cd wordt geladen, de bestanden, dan zegt dat het niet kan detecteren mijn HDD ![]() Dat is dom, want ik heb een 120 GB SATA Fujitsu MHW2120BH Hard Drive is geïnstalleerd .Ik heb a'lot van het kijken op google en kwam erachter dat je nodig hebt HDD drivers te installeren XP op een SATA-interface . Dus ik ging naar Fujitsu's website, maar niet kon vinden .Is er een alternatief voor dit dilema? Of is er ergens anders kan ik u de vaste schijf bestuurder? TIA Elia |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je krijgt SATA drivers van je moederbord vervaardiging / model geen harde schijf.
| |||
| |||
| Oh Really? Ik denk dat het zinvol ![]() Hoe weet ik wat mobo ik heb? Het is een laptop dus heb ik om het uit elkaar en zien ?Bedankt Elia |
|
| |||
| |||
| Als het een laptop dan krijg je ze uit de laptop maker. |
|
| |||
| |||
Ik vind dat ik een fout gemaakt om deze laptop.Ik kocht het af newegg voor $ 670. De specs: C2D 1.5 GHZ 2 GB DDR2-667 Ram 120 GB Hard Drive Vista Home Prem 1.3 MP Webcam 15,4 WGXA DVDRW / CDRW Ik kocht in de B / C was het inderdaad een goede deal voor die specs. Maar het is een No-Name merk moeten zijn genoeg om mij uit de buurt van het ![]() Daar kocht ik het newegg heeft stopgezet is. En ik kan het niet vinden op het internet, hetzij .Ik weet niet zeker wat te doen nu |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installeer Everest (van de downloads sectie).
| |||
| |||
| Bedankt, Ik heb geprobeerd dat maar zei dat de mobo is onbekend ![]() Ik weet niet zeker wat te doen nu. Ik zal proberen bellen ZT-systemen |
|
| |||
| |||
| Dit zou moeten helpen: http://www.thecomputerforums.co.uk/f...blem-hdd-6072/ |
|
| |||
| |||
| Bedankt dat deed helpen Grappig ding heb ik bijna kocht een vostro 1520, maar toen vond ik deze laptop Ik heb hem in plaats![]() Dus zal deze drivers werken http://www.softwarepatch.com/utilities/via-sata.html ? Ik moet om de bestuurders te zetten op een diskette, dan is het zou moeten werken. Bedankt Elia |
|
| |||
| |||
| Ok ik heb XP geïnstalleerd Ik ging naar de bios en gehandicapte AHCI modus waarin handicapverhouding de harde schijf een beetje door de computer denkt dat het een ATA harde schijf in plaats van een SATA harde schijf. Maar nu XP is geïnstalleerd ik misschien te kunnen downloaden en installeren van de SATA-drivers en vervolgens in staat stellen AHCI modus.BTW XP draait dus veel beter dan vista heb ![]() Bedankt voor alle gij helpen ![]() Elia |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Installeren Sata DVD-drive met SATA Hard Drive Configuraties Vragen | P5200 | Drives & Removable Media | 2 | De 3 maart 2009 07:56 |
| Installeren 2x Hardeschijven - 1x EIDE & 1x SATA | Murph | Drives & Removable Media | 1 | 27 feb 2009 14:16 |
| Help installeren 2 SATA DVD Drives | Rawimpact | Drives & Removable Media | 3 | De 2 februari 2009 10:04 |
| Installeren van een SATA harde schijf | eparkes8 | Drives & Removable Media | 4 | 8 Jan 2008 00:13 |
| Differece Tussen Sata En SATA II | fishking | Drives & Removable Media | 1 | 12 dec 2007 10:35 |
| Thread Tools | |
| |