![]() |
|
| |||
| |||
| Yo ALL ![]() Jeg har en laptop Det har Vista Premium Så jeg har Windows Media Center til å erstatte Vista .Når jeg boot fra CD den laster filene, da sier det ikke kan finne min HDD ![]() Det er dumt fordi jeg har en 120 GB SATA Fujitsu MHW2120BH harddisk installert .Jeg gjorde a'lot på å lete rundt på google og funnet ut at du trenger HDD sjåførene å installere XP på en SATA-grensesnitt . Så jeg dro til Fujitsu nettsted, men kunne ikke finne noen .Er det noe alternativ til dette dilema? Eller er det noe annet sted jeg kan finne HDD sjåfør? TIA Elias |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du får SATA driverne fra hovedkortet fremstilling / modell ikke harddisk.
| |||
| |||
| Ja vel? Jeg tror det er fornuftig ![]() Hvordan vet jeg hva mobo jeg har? Det er en laptop så må jeg ta det fra hverandre og se ?Takk Elias |
|
| |||
| |||
| Hvis det er en laptop så du får dem fra laptop maker. |
|
| |||
| |||
Jeg føler jeg gjorde en feil får denne bærbare.Jeg kjøpte den av newegg for $ 670. Den spesifikasjoner: C2D 1.5 GHz 2 GB DDR2 667 Ram 120 GB harddisk Vista Home Prem 1.3 MP kamera 15.4 WGXA DVDRW / CDRW Jeg kjøpte i B / C var det infact en god avtale for de spesifikasjoner. Men det blir ikke Name merkevare burde vært nok til å slå meg vekk fra det ![]() Siden jeg kjøpte den newegg har avviklet den. Og jeg kan ikke finne det på internett, enten .Jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre nå |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installer Everest (fra downloads delen).
| |||
| |||
| Takk, jeg prøvde det men det sa mobo var ukjent ![]() Jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre nå. Skal jeg prøve å ringe ZT systemer |
|
| |||
| |||
| Dette skal bidra til: http://www.thecomputerforums.co.uk/f...blem-hdd-6072/ |
|
| |||
| |||
| Takk som gjorde hjelp Morsom ting selv om jeg nesten kjøpt en vostro 1520, men da jeg fant dette laptop Jeg har den i stedet![]() Dermed vil disse driverne fungerer http://www.softwarepatch.com/utilities/via-sata.html ? Jeg trenger å få sjåførene til å sette på en diskett, er det skal fungere. Takk Elias |
|
| |||
| |||
| Ok Jeg har XP installert Jeg gikk inn i bios og funksjonshemmede AHCI Måte som gjør handicap harddisken litt ved å gjøre datamaskinen tror det er en ATA-harddisk i stedet for en SATA harddisk. Men nå som XP er installert jeg kunne laste ned og installere SATA-drivere og deretter aktivere AHCI Måte.BTW XP kjører så mye bedre enn vista gjorde ![]() Takk til alle dere hjelpe ![]() Elias |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere SATA DVD-stasjon med SATA-harddisk Configurations Spørsmål | P5200 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 3 mars 2009 07:56 |
| Installere 2x Harddisker - 1x EIDE & 1x SATA | Murph | Drivere og flyttbare medier | 1 | 27 februar 2009 14:16 |
| Hjelp Installere 2 SATA DVD-stasjoner | Rawimpact | Drivere og flyttbare medier | 3 | 2 februar 2009 10:04 |
| Installere en SATA harddisk | eparkes8 | Drivere og flyttbare medier | 4 | 8 januar 2008 00:13 |
| Differece Mellom SATA og SATA Ii | fishking | Drivere og flyttbare medier | 1 | 12 desember 2007 10:35 |
| Thread Tools | |
| |