mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Installation af XP Media Center Edition

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 04:52
Ny Medlem Gruppen

Default Installation af XP Media Center Edition

Hey Guys heres mit problem. Jeg arbejder på en gateway model GT5238E tahtwasbought på et rode salg uden software. Det ville starte op, men styrtede ned med det samme. Ingen virus software installeret, hvornår vil folk lære. løb flere spyware og virus programmer og genstart. sidste gang virus program kun foud 2 så fjernes. whenrestarted det lastes thedesktop med 5 brugere (der ikke havde været der før) alle pasword beskyttet, ingen adgangskode nogensinde havde været brugt før. Nu er jeg lukket ude, passwork hack ikke engang kan finde nogen. Nu geninstallere tid. Gateway specs vise installeret orginally med XPMCE 2005. Jeg lånte form en partner, harddisken er SATA, der hvor problemet er. Jeg har altid haft MB disk i fortiden, når der installeres SATA-drev. Den MB er mærket Intel E210882, findes drivere til dette MB og startede med F6. Det bliver til et punkt og bede om Intel Matrix Storage driver, jeg har hentet flere, men alle er. Exe-programmer og ikke føreren, og jeg gætte det kan ikke finde den. BIOS kalder MB aDG965LV.No notering af bestyrelsen overalt. Jeg finde en DG965 med flere andre slutter bogstaver, men ikke LV. Hvordan kan jeg slutter en ny installere uden denne driver.
Thanks Guys.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Elonex XP Media Center Edition 2005 Missing Files - Korrupte hauntedsox Windows-operativsystemer 2 30 juni 2009 13:30
Installation af Windows XP Media Center Editon 2005 Fejl! PCHardDrive Windows-operativsystemer 26 13 august 2008 16:34
XP Media Center Edition download, hjælp mig Cew27 Windows-operativsystemer 1 13 april 2008 10:00
Windows Media Center ComputerGuy Windows-operativsystemer 2 27. sep 2007 17:37
Windows Media Center Cryphyx Windows-operativsystemer 3 2. sep 2007 00:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.