Installation af XP Media Center Edition Hey Guys heres mit problem. Jeg arbejder på en gateway model GT5238E tahtwasbought på et rode salg uden software. Det ville starte op, men styrtede ned med det samme. Ingen virus software installeret, hvornår vil folk lære. løb flere spyware og virus programmer og genstart. sidste gang virus program kun foud 2 så fjernes. whenrestarted det lastes thedesktop med 5 brugere (der ikke havde været der før) alle pasword beskyttet, ingen adgangskode nogensinde havde været brugt før. Nu er jeg lukket ude, passwork hack ikke engang kan finde nogen. Nu geninstallere tid. Gateway specs vise installeret orginally med XPMCE 2005. Jeg lånte form en partner, harddisken er SATA, der hvor problemet er. Jeg har altid haft MB disk i fortiden, når der installeres SATA-drev. Den MB er mærket Intel E210882, findes drivere til dette MB og startede med F6. Det bliver til et punkt og bede om Intel Matrix Storage driver, jeg har hentet flere, men alle er. Exe-programmer og ikke føreren, og jeg gætte det kan ikke finde den. BIOS kalder MB aDG965LV.No notering af bestyrelsen overalt. Jeg finde en DG965 med flere andre slutter bogstaver, men ikke LV. Hvordan kan jeg slutter en ny installere uden denne driver.
Thanks Guys. |