Asentaminen XP Media Center Edition Hei Guys heres minun ongelmani. Olen työskennellyt yhdyskäytävä malli GT5238E tahtwasbought on myyjäiset ilman ohjelmistoa. Se boot mutta kaatui heti. Ei virus ohjelmisto, milloin ihmiset oppivat. kesti useita spyware ja virus ohjelmat ja käynnistä uudelleen. viimeisen kerran virus ohjelma vain foud 2 sitten poistettu. whenrestarted se ladataan thedesktop kanssa 5 käyttäjiä (joita ei ollut olemassa ennen) kaikki pasword suojattu, mitään salasanaa ei ollut koskaan ole käytetty aikaisemmin. Nyt olen lukkiutunut ulos, passwork hakata ei voi jopa löytää mitään. Nyt asentaa aikaa. Gateway-tiedot osoittavat asennettu orginally kanssa XPMCE 2005. I lainaksiotettujen muodostavat coworker, kovalevy on SATA missä ongelma on. Olen aina ollut MB levy aiemmin asentaessasi SATA-asemat. Hallintoneuvosto on merkintä Intel E210882 löytyi ohjaimet tämän megatavua ja alkoi F6. Se saa pisteen ja pyydä Intel Matrix Storage kuljettajan olen ladannut useita, mutta kaikki ovat. Exe ohjelmia eikä kuljettajan ja luulisin se ei löydä sitä. Bios kutsuu MB aDG965LV.No luettelo hallituksen missään. I löytää DG965 useisiin muihin päättyy kirjaimet, mutta ei LV. Kuinka voin lopettaa uuden asentaa ilman kuljettajaa.
Thanks Guys. |