![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hey Guys heres mijn probleem. Ik ben bezig met een gateway-model GT5238E tahtwasbought op een braderie met geen software. Het zou opstarten, maar crashte meteen. Geen virus software geïnstalleerd, wanneer zullen de mensen leren. liep verschillende spyware en virus programma's en herstart. de laatste keer dat het virus programma alleen foud 2 dan verwijderd. whenrestarted het geladen thedesktop met 5 gebruikers (die niet waren er vóór) alle pasword beschermd, geen wachtwoord ooit eerder gebruikt. Nu ben ik vergrendeld, passwork hack kan zelfs niet vinden. Nu opnieuw tijd. Gateway specs toon geïnstalleerd met de oorspronkelijke XPMCE 2005. Ik geleend van een collega, de harde schijf is SATA waar het probleem is. Ik heb altijd al MB schijf in het verleden bij het installeren van SATA-schijven. De MB is gelabeld Intel E210882, gevonden stuurprogramma's voor dit MB en begon met F6. Het wordt tot een punt en vragen naar de Intel Matrix Storage Driver, ik heb gedownload enkele, maar alle zijn. Exe-programma's en niet de bestuurder en ik denk dat het niet kan vinden. De bios verzoekt de MB aDG965LV.No notering van de raad overal. Ik vind een DG965 met verschillende andere eindigend brieven maar niet LV. Hoe kan ik de afwerking van een nieuw te installeren zonder deze driver.
Thanks guys. |