![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens heres mitt problem. Jeg arbeider på en gateway modell GT5238E tahtwasbought ved ransake salg uten programvare. Det ville støvel men kolliderte med en gang. Ingen virus programvare installert, når skal folk lære. kjørte flere spionprogrammer og virus programmer, og start. siste gang virusprogrammet bare foud 2 deretter fjernet. whenrestarted det lastes thedesktop med 5 brukere (som ikke hadde vært der før) alle Passord beskyttet, ikke passord hadde vært brukt før. Nå er jeg stengt ute, passwork hack kan ikke finne noen. Nå installerer tid. Gateway spesifikasjoner viser installert orginally med XPMCE 2005. Jeg lånte danne en kollega, harddisken er SATA hvor problemet er. Jeg har alltid hatt MB platen i det siste når du installerer SATA harddisker. The MB merket Intel E210882, fant drivere for denne MB og startet med F6. Det kommer til et punkt, og be for Intel Matrix Storage driveren, jeg har lastet ned flere, men alle er. Exe-programmer og ikke sjåføren, og jeg tror det kan ikke finne det. BIOS kaller MB aDG965LV.No oppføringen av styret overalt. Jeg finner en DG965 med flere andre ending bokstaver men ikke LV. Hvordan kan jeg ferdig med en ny installere uten denne driveren. Takk fyrene. |