Installera XP Media Center Edition Hej Killar Heres mitt problem. Jag jobbar på en gateway modell GT5238E tahtwasbought på rota försäljning utan programvara. Det skulle boot men kraschade direkt. Inga virus programvara installerad, då kommer människor att lära sig. sprang flera spionprogram och virus program och starta om. sista gången virus program bara foud 2 sedan bort. whenrestarted det lastas thedesktop med 5 användare (som inte hade varit där innan) alla pasword skyddas, inget lösenord hade aldrig tidigare använts. Nu är jag utestängd, passwork hacka kan inte ens hitta några. Nu installerar temne. Gateway specs visar installerade orginally med XPMCE 2005. Jag lånade form en medarbetare, hårddisken är SATA som är där problemet är. Jag har alltid haft MB skiva i det förflutna när du installerar SATA-enheter. Styrelsen är märkt Intel E210882, hittade drivrutinerna för detta MB och började med F6. Det blir till en punkt och be för Intel Matrix Storage föraren har jag hämtat många men alla är. Exe-program och inte föraren, och jag antar att det inte kan hitta den. BIOS kallar MB aDG965LV.No notering i styrelsen någonstans. Jag finner en DG965 med flera andra slutar bokstäver men inte LV. Hur kan jag avsluta en ny installation utan förare.
Tack Grabbar. |