![]() |
|
| |||
| |||
| min pc Thats kører vista undertiden en gang imellem bare afbryder, så jeg genstarte min router og mit internet er stadig ned på pc'en, så jeg får min laptop ud kører XP og det henter min trådløse straight væk. kan nogen hjælpe mig hvorfor vista's crap på trådløse |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke lyde som en Vista problem. Bruger du et trådløst netkort i din stationære computer?
|
| |||
| |||
| ja det er en Netgear trådløse og vinduer har indlæst drivere på det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at gå ind i routerens konfigurationsindstillinger og ændre kanal.
| |||
| |||
| ok thanks alot Jeg gjorde ikke kender til, at il prøve det, noget andet jeg kan prøve? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cant oprette forbindelse til internettet fra min Vista laptop på alle | psv143 | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 12 juni 2009 03:12 |
| Vista kan ikke lide min internetforbindelse | LittleLenni | Windows-operativsystemer | 10 | 15 januar 2009 11:07 |
| Vista Langsom Internet! | chachee123 | Windows-operativsystemer | 11 | 8 december 2008 04:59 |
| Er Vista leveres med Internet Explorer? | Compasky | Windows-operativsystemer | 5 | 16 januar 2008 04:14 |
| Problemer med Vista og Internet | plixploxplax | General Software Chat | 1 | 17 november 2007 04:21 |
| Thread Tools | |
| |