![]() |
|
| |||
| |||
| mijn pc draait thats vergezicht soms een keer een tijdje alleen de verbinding, zodat ik opnieuw mijn router en mijn internet is nog steeds op PC, zodat ik mijn laptop draait XP en dat pikt mijn draadloze meteen. kan iemand me helpen waarom vista's crap op draadloze |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt niet als een Vista-probleem. Maakt u gebruik van een draadloze netwerkkaart in uw desktop computer?
|
| |||
| |||
| ja haar Netgear draadloze en ramen heeft geladen de chauffeurs op |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer te gaan op de router de configuratie-instellingen en het wijzigen van het kanaal.
| |||
| |||
| ok thanks a lot i didnt weten dat wel proberen, iets anders kan ik proberen? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Cant verbinding met het internet van mijn Vista laptop op alle | psv143 | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 12 jun 2009 03:12 |
| Vista niet als mijn internetverbinding | LittleLenni | Windows besturingssystemen | 10 | 15 Jan 2009 11:07 |
| Vista Traag internet! | chachee123 | Windows besturingssystemen | 11 | 8 Dec 2008 04:59 |
| Is Vista met Internet Explorer? | Compasky | Windows besturingssystemen | 5 | 16 Jan 2008 04:14 |
| Problemen met Vista en internet | plixploxplax | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 17 nov 2007 04:21 |
| Thread Tools | |
| |