![]() |
|
| |||
| |||
| min pc thats kör Vista ibland då och då bara kopplas, så jag starta om min router och mitt internet är fortfarande ned på PC, så jag får min laptop ute och springer XP och plockar upp min trådlösa genast. kan någon hjälpa mig varför Vista's crap på trådlös |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter inte som ett Vista problem. Använder du ett trådlöst nätverkskort i din dator?
|
| |||
| |||
| ja sitt en Netgear trådlös och Windows har laddats drivrutinerna på den |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att gå in i routerns inställningar och byta kanal.
| |||
| |||
| ok tack själv en lott i didnt know om det ska försöka det något annat jag kan prova? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Cant ansluta till Internet från min Vista laptop alls | psv143 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 12 juni 2009 03:12 |
| Vista inte tycker om min Internet-anslutning | LittleLenni | Windows-operativsystem | 10 | 15 januari 2009 11:07 |
| Vista Långsam Internet! | chachee123 | Windows-operativsystem | 11 | 8 december 2008 04:59 |
| Har Vista kommer med Internet Explorer? | Compasky | Windows-operativsystem | 5 | 16 januari 2008 04:14 |
| Problem med Vista och Internet | plixploxplax | General Software Chat | 1 | 17 november 2007 04:21 |
| Thread Tools | |
| |