![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige købt en renoveret IBM Thinkpad T42 2373 med Windows XP. Jeg havde et problem udvikle den dag jeg købte det og prøvet at køre IBM rednings / nyttiggørelse option, der viser op, når du starter computeren. Nå, jeg fik utålmodige og dumt afbrød inddrivelsesproces. I mit forsvar, jeg aldrig havde brugt en IBM før og regnede med, at muligheden vil stadig være til rådighed for at prøve igen, når jeg genstartet. Desværre, nu når computeren starter op det bare starter Windows ret væk og ikke giver mig mulighed for at køre systemet opsving igen. Windows vil ikke starte mere, og det fortæller mig, at dens system32 fil er beskadiget og skal repareres. Jeg har ikke en garanti for renoverede computer. Skal jeg købe en Windows XP-disk og installere den, eller kan den repareres med en andens Windows disk? Jeg egentlig ikke ved ret meget om installation eller reparation af Windows, da jeg har aldrig haft til at gøre det før. Jeg har aldrig selv haft en computer leveres med en Windows-disk. |
|
| |||
| |||
| Hi du en bruger nogen esles xp disken men din produktnøgle kode, jeg installeret XP Pro på min ThinkPad T20 nemt nok. ØSU om opstart starte op fra disken følg instruktionerne |
|
| |||
| |||
| Prøv at reparere første samme måde, kan du ikke nødt til at geninstallere drivere til hvad du har på dit system. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Da nyttiggørelse partition er adskilt, noget lignende DBAN bør være i stand til at tørre Windows-partition. Derefter kan du gå videre og køre genoprettelseskonsollen hele igen, og lad det slutte denne gang:)
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| En dataredning før du laver vekselstrøm disk-gendannelse - Windows Vista-operativsystemet | ebhutton1717 | General Software Chat | 10 | 10 oktober 2009 02:34 |
| Beskadiget eksternt drev, rå? Behovet for at redde filer .. Hjælp! | Shredder | Drives & flytbare medier | 3 | 18 august 2009 18:34 |
| HP Pavilion Beskadiget Tilbagesøgningen Partition-cd'er fås? | HPsorcerer | Windows-operativsystemer | 1 | 7 juni 2009 11:34 |
| Computer er langsom og alle exe-filer er beskadiget | alkeshpal | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 25 oktober 2008 03:21 |
| Beskadigede filer - tegn på HD fiasko? | blubla | Drives & flytbare medier | 1 | 21. sep 2008 03:34 |
| Thread Tools | |
| |