mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Afbrydes Ibm System Recovery, vinduer filer beskadiget

Reply

Thread Tools
Old 21 januar 2009, 22:21
Ny Medlem Gruppen

Default Afbrydes Ibm System Recovery, vinduer filer beskadiget

Jeg har lige købt en renoveret IBM Thinkpad T42 2373 med Windows XP. Jeg havde et problem udvikle den dag jeg købte det og prøvet at køre IBM rednings / nyttiggørelse option, der viser op, når du starter computeren.

Nå, jeg fik utålmodige og dumt afbrød inddrivelsesproces. I mit forsvar, jeg aldrig havde brugt en IBM før og regnede med, at muligheden vil stadig være til rådighed for at prøve igen, når jeg genstartet. Desværre, nu når computeren starter op det bare starter Windows ret væk og ikke giver mig mulighed for at køre systemet opsving igen.
Windows vil ikke starte mere, og det fortæller mig, at dens system32 fil er beskadiget og skal repareres.

Jeg har ikke en garanti for renoverede computer. Skal jeg købe en Windows XP-disk og installere den, eller kan den repareres med en andens Windows disk?

Jeg egentlig ikke ved ret meget om installation eller reparation af Windows, da jeg har aldrig haft til at gøre det før. Jeg har aldrig selv haft en computer leveres med en Windows-disk.
Old 22 januar 2009, 00:47
Medlem Gruppen

Hi du en bruger nogen esles xp disken men din produktnøgle kode, jeg installeret XP Pro på min ThinkPad T20 nemt nok. ØSU om opstart starte op fra disken følg instruktionerne
Old 22 januar 2009, 00:51
Medlem Gruppen

Prøv at reparere første samme måde, kan du ikke nødt til at geninstallere drivere til hvad du har på dit system.
Old 22 januar 2009, 01:29
Donor-Gruppen

Da nyttiggørelse partition er adskilt, noget lignende DBAN bør være i stand til at tørre Windows-partition. Derefter kan du gå videre og køre genoprettelseskonsollen hele igen, og lad det slutte denne gang:)
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
En dataredning før du laver vekselstrøm disk-gendannelse - Windows Vista-operativsystemet ebhutton1717 General Software Chat 10 10 oktober 2009 02:34
Beskadiget eksternt drev, rå? Behovet for at redde filer .. Hjælp! Shredder Drives & flytbare medier 3 18 august 2009 18:34
HP Pavilion Beskadiget Tilbagesøgningen Partition-cd'er fås? HPsorcerer Windows-operativsystemer 1 7 juni 2009 11:34
Computer er langsom og alle exe-filer er beskadiget alkeshpal Virus, Spyware & Sikkerhed 1 25 oktober 2008 03:21
Beskadigede filer - tegn på HD fiasko? blubla Drives & flytbare medier 1 21. sep 2008 03:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.