![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri ostanut refurbished IBM Thinkpad T42 2373 Windows XP: ssä. Minulla oli ongelma kehittää erittäin päivänä ostin sen ja yritti ajaa IBM pelastus / hyödyntämisen vaihtoehto, joka näkyy kun käynnistää tietokoneen. No, sain kärsimättömiksi ja stupidly keskeytti takaisinperintää. Minun puolustus, olin koskaan käyttänyt IBM: n ennen ja kuvittelin, että vaihtoehto olisi edelleen käytettävissä yrittää uudelleen, kun käynnistetään. Valitettavasti nyt kun tietokone käynnistyy juuri käynnistyy Windows heti eikä anna minulle mahdollisuuden ajaa järjestelmän palauttamisen uudelleen. Windows ei käynnisty enää, ja se kertoo minulle, että sen system32 tiedosto on vioittunut ja se on korjattava. Minulla ei ole takuuta varten kunnostettu tietokoneeseen. Pitäisikö minun ostaa Windows XP: n levy ja asentaa sen, tai se voisi olla korjattu jonkun muun Windows levy? En oikeastaan tiedä paljoakaan asentamista tai korjaaminen Windows, sillä en ole koskaan ollut tehdä se ennen. En ole koskaan edes ollut tietokoneen mukana tulee Windows-levylle. |
|
| |||
| |||
| Hei teille käyttää joku esles xp levy mutta Product Key-koodin, olen asentanut XP Pro minun ThinkPad T20 helppo riitä. TSK on käynnistää käynnistää levyn seuraa ohjeita |
|
| |||
| |||
| Yritä korjata ensimmäinen samalla tavalla, sitten et voi joutua asentamaan ohjaimet mitä olet-järjestelmän asentamisen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koska hyödyntämistä osio on erillinen, jotain DBAN olisi voitava pyyhi Windows-osio. Sitten voit mennä eteenpäin ja suorittaa perinnän kaiken uudelleen, ja anna sen loppuun tällä kertaa:)
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietojen pelastus sitä ennen AC levylle hyödyntäminen - Windows Vista-käyttöjärjestelmän | ebhutton1717 | General Software Chat | 10 | 10 lokakuu 2009 02:34 |
| Corrupted ulkomaankauppa Drive, Raakavuodat? Tarve Rescue Files .. Help! | Silppuri | Drives & Removable Media | 3 | 18th Aug 2009 18:34 |
| HP Pavilion Corrupted Recovery Partition-CD: tä saatavilla? | HPsorcerer | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 7th Jun 2009 11:34 |
| Tietokone on hidasta ja kaikki exe-tiedostot ovat vioittuneet | alkeshpal | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 25. lokakuu 2008 03:21 |
| Corrupted kuvat - merkki HD vika? | blubla | Drives & Removable Media | 1 | 21. Sep 2008 03:34 |
| Thread Tools | |
| |