mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Onderbroken IBM System Recovery, Windows bestanden beschadigd

Reply

Thread Tools
Old 21 januari 2009, 22:21
Nieuw Lid Fractie

Default Onderbroken IBM System Recovery, Windows bestanden beschadigd

Ik kocht een gerenoveerd IBM Thinkpad T42 2373 met Windows XP. Ik had een probleem ontwikkelen de dag kocht ik het en probeerde om de IBM redding / nuttige optie die verschijnt wanneer u de computer opstart.

Nou, ik heb ongeduldige en dom onderbroken het herstel proces. In mijn verdediging, ik had nooit gebruikt een IBM voor en dacht dat de optie nog steeds beschikbaar zijn om het opnieuw te proberen als ik opnieuw opgestart. Helaas is nu wanneer de computer opstart tot het net begint Windows meteen en niet geef me de kans te lopen systeemherstel opnieuw.
Windows start niet meer, en hij vertelt me dat haar system32 bestand is beschadigd en moet worden gerepareerd.

Ik heb geen garantie voor de vernieuwde computer. Moet ik een Windows XP-schijf en installeer het, of kan dit worden gerepareerd met een ander Windows-schijf?

Ik heb niet echt veel weten over het installeren of repareren van Windows, omdat ik nog nooit hebt gehad om dit te doen vóór. Ik heb nog nooit hadden zelfs een computer met een Windows-schijf.
Old 22 januari 2009, 00:47
Lid Fractie

Hi u gebruik iemand esles xp-schijf, maar je product key code, installeerde ik XP Pro op mijn ThinkPad T20 gemakkelijk genoeg. ESC op opstarten opstarten vanaf schijf volg de instructies
Old 22 januari 2009, 00:51
Lid Fractie

Probeer het repareren eerste dezelfde manier, dan mag u niet opnieuw te installeren drivers voor wat er op je systeem.
Old 22 januari 2009, 01:29
Donor Groep

Sinds het herstel partitie is apart, zoiets als DBAN moeten kunnen veeg de Windows-partitie. Dan kun je gaan lopen en het herstel helemaal opnieuw, en laat het voltooien van deze tijd:)
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Een data redden voordat je ac schijf recovery - Windows Vista-besturingssysteem ebhutton1717 Algemene programmatuurnoot Chat 10 10 oktober 2009 02:34
Beschadigd External Drive, RAW? Need to Rescue Bestanden .. Help? Shredder Drives & Removable Media 3 18 aug 2009 18:34
HP Pavilion beschadigd Recovery partitie-cds Verkrijgbaar? HPsorcerer Windows besturingssystemen 1 De 7 juni 2009 11:34
Computer is traag en alle exe-bestanden zijn beschadigd alkeshpal Virus, spyware & Security 1 25 okt 2008 03:21
Beschadigde bestanden - teken van HD mislukking? blubla Drives & Removable Media 1 21e sep 2008 03:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.