![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik kocht een gerenoveerd IBM Thinkpad T42 2373 met Windows XP. Ik had een probleem ontwikkelen de dag kocht ik het en probeerde om de IBM redding / nuttige optie die verschijnt wanneer u de computer opstart. Nou, ik heb ongeduldige en dom onderbroken het herstel proces. In mijn verdediging, ik had nooit gebruikt een IBM voor en dacht dat de optie nog steeds beschikbaar zijn om het opnieuw te proberen als ik opnieuw opgestart. Helaas is nu wanneer de computer opstart tot het net begint Windows meteen en niet geef me de kans te lopen systeemherstel opnieuw. Windows start niet meer, en hij vertelt me dat haar system32 bestand is beschadigd en moet worden gerepareerd. Ik heb geen garantie voor de vernieuwde computer. Moet ik een Windows XP-schijf en installeer het, of kan dit worden gerepareerd met een ander Windows-schijf? Ik heb niet echt veel weten over het installeren of repareren van Windows, omdat ik nog nooit hebt gehad om dit te doen vóór. Ik heb nog nooit hadden zelfs een computer met een Windows-schijf. |
|
| |||
| |||
| Hi u gebruik iemand esles xp-schijf, maar je product key code, installeerde ik XP Pro op mijn ThinkPad T20 gemakkelijk genoeg. ESC op opstarten opstarten vanaf schijf volg de instructies |
|
| |||
| |||
| Probeer het repareren eerste dezelfde manier, dan mag u niet opnieuw te installeren drivers voor wat er op je systeem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinds het herstel partitie is apart, zoiets als DBAN moeten kunnen veeg de Windows-partitie. Dan kun je gaan lopen en het herstel helemaal opnieuw, en laat het voltooien van deze tijd:)
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Een data redden voordat je ac schijf recovery - Windows Vista-besturingssysteem | ebhutton1717 | Algemene programmatuurnoot Chat | 10 | 10 oktober 2009 02:34 |
| Beschadigd External Drive, RAW? Need to Rescue Bestanden .. Help? | Shredder | Drives & Removable Media | 3 | 18 aug 2009 18:34 |
| HP Pavilion beschadigd Recovery partitie-cds Verkrijgbaar? | HPsorcerer | Windows besturingssystemen | 1 | De 7 juni 2009 11:34 |
| Computer is traag en alle exe-bestanden zijn beschadigd | alkeshpal | Virus, spyware & Security | 1 | 25 okt 2008 03:21 |
| Beschadigde bestanden - teken van HD mislukking? | blubla | Drives & Removable Media | 1 | 21e sep 2008 03:34 |
| Thread Tools | |
| |