![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp kjøpt en refurbished IBM Thinkpad T42 2373 med Windows XP. Jeg hadde et problem utvikle selve dagen jeg kjøpte den, og prøvde å kjøre IBM redning / utvinning alternativet som dukker opp når du starter datamaskinen. Vel, jeg ble utålmodig og stupidly avbrutt utvinning prosessen. I mitt forsvar, jeg hadde aldri brukt en IBM før og skjønte at alternativet fortsatt være tilgjengelig for å prøve igjen når jeg omstartet. Dessverre nå når maskinen starter opp det bare starter opp Windows med en gang og ikke gir meg mulighet til å kjøre systemet utvinning igjen. Windows starter ikke lenger, og det forteller meg at system32 filen er skadet og må repareres. Jeg har ikke noen garanti for refurbished datamaskinen. Bør jeg kjøpe en Windows XP-platen og installere det, eller kan den bli reparert med noen Windows-plate? Jeg forstår ikke helt vet mye om å installere eller reparere Windows, siden jeg aldri har hatt til å gjøre det før. Jeg har aldri hatt en datamaskin med et Windows-plate. |
|
| |||
| |||
| Hi du en bruker noen esles xp plate men produktet nøkkel koden, jeg installerte xp pro på ThinkPad T20 enkel nok. ESC på oppstart starte fra platen følg instruksjonene |
|
| |||
| |||
| Prøv å reparere første samme måte, så kan du ikke å installere drivere for alt du har på maskinen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siden utvinning partisjon er adskilt, noe som DBAN bør være i stand til å tørke av Windows-partisjonen. Deretter kan du begynne å kjøre gjenoppretting på nytt, og la det ferdig denne gangen:)
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| En data redning før du gjør ac Disk Recovery - Windows Vista operativsystemet | ebhutton1717 | General Software Chat | 10 | 10 oktober 2009 02:34 |
| Skadet External Drive, Rå? Behovet for å redde filer .. Hjelp! | Shredder | Drivere og flyttbare medier | 3 | 18 august 2009 18:34 |
| HP Pavilion Skadet Recovery partisjonsbaserte CDer oppnåelig? | HPsorcerer | Windows-operativsystemer | 1 | 7 juni 2009 11:34 |
| Datamaskinen er treg og alle exe-filer er ødelagt | alkeshpal | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 25 oktober 2008 03:21 |
| Korrupte filer - tegn på HD-fiasko? | blubla | Drivere og flyttbare medier | 1 | 21. sep 2008 03:34 |
| Thread Tools | |
| |