mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Usynlige proceslinjen! Win XP SP2

Reply

Thread Tools
Old 18. juni 2009, 06:02
Ny Medlem Gruppen

Default Usynlige proceslinjen! Win XP SP2

Jeg har en virkelig weird & frustrerende problem med min pc.
Im benytter WinXP SP2. Faktisk er jeg lige fået en ny internetforbindelse, jeg installeret 'Comodo Firewall Pro ", og kort tid efter jeg færdig med at installere firewall viste en besked sige en fil med navnet' Svchost.exe» Jeg forsøger at oprette en internetforbindelse, jeg blokeret & henlagt processen med hjælp fra de samme firewall & kort efter, at computeren blev lukke usædvanligt.
Og nu når jeg logger ind på min administrator konto; alle Jeg kan se, er skrivebordet med NO proceslinjen, alle desktop ikoner er frosset, jeg mener, de ikke kan flyttes eller kopieres i virkeligheden er "indsæt" valgmulighed er ikke aktiv på alle, internettet CONNECTON er tabt, systemets hastighed har reduceret drastisk. Nu Im bruger pc'en i fejlsikret tilstand og dens arbejdsgrupper boede i denne tilstand, men hvordan kan jeg vende tilbage til normal tilstand.
Hvad kunne være mulige årsager & løsning? Er det kun på grund af, at stædig fil (Svchost.exe) eller noget andet.
Venlig at hjælpe mig med dette.
Old 18. juni 2009, 11:10
Donor-Gruppen

Default Usynlige proceslinjen! Win XP SP2

Svchost.exe er legit og helt sikkert.

Har du nogen sikkerhedskopieringer kan du vende tilbage til? Andet end at du kan prøve at afinstallere Comodo, og derefter installere den igen (forhåbentlig vil dette unblock Svchost) og sætter det i denne tid, kan det være fuldstændig uafhængige, men er det muligt, at uden adgang til web-side, er det skruning op udseende .
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
MS Access 2003 Skjul / Make usynlige udvælgelse Arvind Kushwaha Office Suites & Applications 0 4 juni 2009 14:35
Tilpasning af Windows XP Proceslinje? Emrys88 Windows-operativsystemer 4 25 marts 2009 02:20
Usynlige Files - tom mappe - Adgang nægtet buzzby1080 General Software Chat 3 15 februar 2009 08:30
Problem med Proceslinje Zypo Windows-operativsystemer 2 9 december 2007 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.