Usynlige proceslinjen! Win XP SP2 Jeg har en virkelig weird & frustrerende problem med min pc.
Im benytter WinXP SP2. Faktisk er jeg lige fået en ny internetforbindelse, jeg installeret 'Comodo Firewall Pro ", og kort tid efter jeg færdig med at installere firewall viste en besked sige en fil med navnet' Svchost.exe» Jeg forsøger at oprette en internetforbindelse, jeg blokeret & henlagt processen med hjælp fra de samme firewall & kort efter, at computeren blev lukke usædvanligt.
Og nu når jeg logger ind på min administrator konto; alle Jeg kan se, er skrivebordet med NO proceslinjen, alle desktop ikoner er frosset, jeg mener, de ikke kan flyttes eller kopieres i virkeligheden er "indsæt" valgmulighed er ikke aktiv på alle, internettet CONNECTON er tabt, systemets hastighed har reduceret drastisk. Nu Im bruger pc'en i fejlsikret tilstand og dens arbejdsgrupper boede i denne tilstand, men hvordan kan jeg vende tilbage til normal tilstand.
Hvad kunne være mulige årsager & løsning? Er det kun på grund af, at stædig fil (Svchost.exe) eller noget andet.
Venlig at hjælpe mig med dette. |