vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Näkymätön tehtäväpalkissa! Win XP SP2

Reply

Thread Tools
Old 18 kesäkuu 2009, 06:02
Uusi Jäsen

Default Näkymätön tehtäväpalkissa! Win XP SP2

Minulla on todella outo & turhauttavaa ongelma minun PC.
Im käyttäen WinXP SP2. Itse olen juuri saanut uuden Internet-yhteys, olen asentanut "Comodo Firewall Pro", ja pian sen jälkeen, kun olen asentanut palomuurin osoitti viestin sanomalla tiedosto nimeltä "Svchost.exe" i yrittää luoda Internet-yhteys, I estetty & irtisanotaan prosessin avulla saman palomuurin ja pian sen jälkeen, että tietokone oli sulkeutumaan epätavallisen.
Ja nyt, kun i kirjautumistunnuksesi minun järjestelmänvalvojan tili; Näen vain työpöydän NO Tehtäväpalkin kaikki työpöydän kuvakkeet on jäädytetty, tarkoitan niitä ei voida siirtää tai kopioida itse "tahna" vaihtoehto ei toimi lainkaan, INTERNETISSÄ CONNECTON katoaa, järjestelmän nopeus on vähentynyt voimakkaasti. Nyt Im käyttämällä PC vikasietotilan ja se toimii hyvin tässä tilassa Mutta miten voin palata takaisin normaaliin tilaan.
Mikä voisi olla mahdollinen syy ja ratkaisu? Onko se vain siksi, että itsepäinen tiedosto (Svchost.exe) tai jotain muuta.
Ystävällisesti auttaa minua tässä asiassa.
Old 18 kesäkuu 2009, 11:10
Rahoittajien ryhmän

Default Näkymätön tehtäväpalkissa! Win XP SP2

Svchost.exe on legit ja täysin turvallisia.

Onko teillä backups voit palauttaa? Muut kuin voit kokeilla poistamalla Comodo ja sitten asentaa se uudelleen (toivottavasti tämä sallia Svchost) ja anna sen tällä kertaa, se saattaa olla täysin etuyhteydettömille, mutta se on mahdollista, että ei ole pääsyä web-puolella, on ruuvaamalla jopa ulkonäköä .
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
MS Access 2003 Piilota / Tee näkymätön valinta Arvind Kushwaha Office Suites & Applications 0 4th Jun 2009 14:35
Räätälöimällä Windows XP tehtäväpalkissa? Emrys88 Windows-käyttöjärjestelmät 4 25th Mar 2009 02:20
Näkymätön Files - tyhjä kansio - Pääsy evätty buzzby1080 General Software Chat 3 15th Feb 2009 08:30
Problem with tehtäväpalkkia Zypo Windows-käyttöjärjestelmät 2 9. Joulukuu 2007 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.