mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Invisible taakbalk! Win XP SP2

Reply

Thread Tools
Old 18 jun 2009, 06:02
Nieuw Lid Fractie

Default Invisible taakbalk! Win XP SP2

Ik heb een heel raar en frustrerend probleem met mijn pc.
Im gebruik van winxp SP2. Eigenlijk heb ik gewoon een nieuwe internetverbinding, installeerde ik "Comodo Firewall Pro ', & snel nadat ik klaar bent met het installeren van de firewall liet een bericht vanzelf een bestand genaamd' svchost.exe 'Ik probeer om een internet verbinding, ik geblokkeerd & beëindigd het proces met behulp van dezelfde firewall & kort na dat de computer werd afgesloten ongewoon.
En nu als ik inlog op mijn administrator account; alles wat ik zie is de desktop met NO taakbalk alle desktop iconen zijn bevroren, ik bedoel ze kunnen niet worden verplaatst of gekopieerd in feite het 'plakken' optie niet actief is op alle HET INTERNET CONNECTON verloren is gegaan, is het systeem de snelheid is drastisch verminderd. Im nu met behulp van de pc in de veilige modus en de werkgroepen goed in deze modus, maar hoe kan ik terug naar de normale modus.
Wat kunnen mogelijke reden & oplossing? Is het alleen maar omdat van die hardnekkige bestand (svchost.exe) of iets anders.
Vriendelijk mij helpen met dit.
Old 18 jun 2009, 11:10
Donor Groep

Default Invisible taakbalk! Win XP SP2

svchost.exe is legit en volkomen veilig.

Heeft u back-ups kunt u terugkeren naar? Anders dan dat je zou kunnen proberen Comodo verwijderen en vervolgens opnieuw installeren (hopelijk dit zou deblokkeren svchost) en laat het deze keer, is het misschien helemaal niets, maar het is mogelijk dat die geen toegang hebben web-side, het is schroeven tot het uiterlijk .

Mijn Systeem: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Moederbord:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Geheugen:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optische Drive (s):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.