![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb een heel raar en frustrerend probleem met mijn pc.
Im gebruik van winxp SP2. Eigenlijk heb ik gewoon een nieuwe internetverbinding, installeerde ik "Comodo Firewall Pro ', & snel nadat ik klaar bent met het installeren van de firewall liet een bericht vanzelf een bestand genaamd' svchost.exe 'Ik probeer om een internet verbinding, ik geblokkeerd & beëindigd het proces met behulp van dezelfde firewall & kort na dat de computer werd afgesloten ongewoon. En nu als ik inlog op mijn administrator account; alles wat ik zie is de desktop met NO taakbalk alle desktop iconen zijn bevroren, ik bedoel ze kunnen niet worden verplaatst of gekopieerd in feite het 'plakken' optie niet actief is op alle HET INTERNET CONNECTON verloren is gegaan, is het systeem de snelheid is drastisch verminderd. Im nu met behulp van de pc in de veilige modus en de werkgroepen goed in deze modus, maar hoe kan ik terug naar de normale modus. Wat kunnen mogelijke reden & oplossing? Is het alleen maar omdat van die hardnekkige bestand (svchost.exe) of iets anders. Vriendelijk mij helpen met dit. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
svchost.exe is legit en volkomen veilig.
Heeft u back-ups kunt u terugkeren naar? Anders dan dat je zou kunnen proberen Comodo verwijderen en vervolgens opnieuw installeren (hopelijk dit zou deblokkeren svchost) en laat het deze keer, is het misschien helemaal niets, maar het is mogelijk dat die geen toegang hebben web-side, het is schroeven tot het uiterlijk . Mijn Systeem: FordyPC
|