mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Invisible oppgavelinjen! Win XP SP2

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2009, 06:02
New Member Group

Default Invisible oppgavelinjen! Win XP SP2

Jeg har en veldig merkelig og frustrerende problem med min PC.
Im bruker WinXP SP2. Faktisk er jeg bare fått en ny Internett-tilkobling, jeg installerte "COMODO Firewall Pro", og snart etter at jeg ferdig med å installere brannmuren viste en melding som sier en fil med navnet "Svchost.exe Jeg forsøker å opprette en Internett-tilkobling, jeg blokkert og avslutta prosessen ved hjelp av den samme brannmuren og kort tid etter at datamaskinen ble nedleggelse uvanlig.
Og nå når jeg påloggingen min administratorkonto; Alt jeg ser er skrivebordet med NO oppgavelinjen alle skrivebordsikonene er frosset, jeg mener de ikke kan flyttes eller kopieres egentlig "lim"-alternativet ikke er aktiv i det hele tatt, Internett CONNECTON brytes, systemet hastighet har redusert drastisk. Nå Im bruker PC i sikker modus og dens arbeider fin i denne modusen, men hvordan kan jeg gå tilbake til normal modus.
Hva kan være mulig årsak og løsning? Er det bare på grunn av at sta-fil (Svchost.exe) eller noe annet.
Vennligst hjelp meg med dette.
Old 18 juni 2009, 11:10
Donor Group

Default Invisible oppgavelinjen! Win XP SP2

Svchost.exe er legit og helt trygt.

Har dere noen backup du kan gå tilbake til? Annet enn at du kan prøve å avinstallere Comodo, og deretter installere det på nytt (forhåpentligvis vil dette avblokkere svchost) og at den denne gangen, kan det være fullstendig irrelevant, men det er mulig at uten tilgang til web-siden, er det screwing opp utseendet .
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
MS Access 2003 Skjul / Make usynlig utvalg Arvind Kushwaha Office Suites & Applications 0 4 juni 2009 14:35
Tilpasse Windows XP oppgavelinjen? Emrys88 Windows-operativsystemer 4 25 mars 2009 02:20
Invisible Files - tom mappe - Ingen tilgang buzzby1080 General Software Chat 3 15 februar 2009 08:30
Problemet med Oppgavelinjen Zypo Windows-operativsystemer 2 9 desember 2007 11:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.