Invisible oppgavelinjen! Win XP SP2 Jeg har en veldig merkelig og frustrerende problem med min PC.
Im bruker WinXP SP2. Faktisk er jeg bare fått en ny Internett-tilkobling, jeg installerte "COMODO Firewall Pro", og snart etter at jeg ferdig med å installere brannmuren viste en melding som sier en fil med navnet "Svchost.exe Jeg forsøker å opprette en Internett-tilkobling, jeg blokkert og avslutta prosessen ved hjelp av den samme brannmuren og kort tid etter at datamaskinen ble nedleggelse uvanlig.
Og nå når jeg påloggingen min administratorkonto; Alt jeg ser er skrivebordet med NO oppgavelinjen alle skrivebordsikonene er frosset, jeg mener de ikke kan flyttes eller kopieres egentlig "lim"-alternativet ikke er aktiv i det hele tatt, Internett CONNECTON brytes, systemet hastighet har redusert drastisk. Nå Im bruker PC i sikker modus og dens arbeider fin i denne modusen, men hvordan kan jeg gå tilbake til normal modus.
Hva kan være mulig årsak og løsning? Er det bare på grunn av at sta-fil (Svchost.exe) eller noe annet.
Vennligst hjelp meg med dette. |