![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en riktigt konstigt och frustrerande problem med min dator. Im använder WinXP SP2. Egentligen Jag fick en ny Internet-anslutning, jag installerade "COMODO Firewall Pro", och snart efter att jag slutade installerar brandvägg visade ett meddelande om en fil med namnet "Svchost.exe" Jag försöker att skapa en Internet-anslutning, men jag blockerade & avslutas processen med hjälp av samma brandvägg och strax efter att datorn var nedstängning ovanligt. Och nu när jag logga in på mitt administratörskonto, allt jag ser är skrivbordet med NO Aktivitetsfältet alla skrivbordsikoner är frysta, jag menar att de inte kan flyttas eller kopieras i själva verket "klistra" alternativet är inte aktiv alls, INTERNET CONNECTON försvinner systemet hastighet har minskat drastiskt. Nu Im använda datorn i felsäkert läge och det fungerar bra i detta läge, men hur kan jag gå tillbaka till normalläge. Vad skulle kunna vara möjlig orsak och lösning? Är det bara på grund av denna envisa fil (Svchost.exe) eller något annat. Vänligheten att hjälpa mig med detta. |
|
| |||
| |||
| Svchost.exe är äkta och helt säkra. Har du några säkerhetskopior du kan gå tillbaka till? Annat än att du skulle kunna försöka att avinstallera Comodo och sedan installera det igen (förhoppningsvis skulle avblockera Svchost) och låt den här gången kan det vara helt oberoende, men det är möjligt att utan tillgång till web-sida, det är att skruva upp utseendet . |