vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Yhdistävän uuden XPpro asemalta minun Win2k palvelin

Reply

Thread Tools
Old 24. päivästä toukokuuta 2009, 21:14
Uusi Jäsen

Default Yhdistävän uuden XPpro asemalta minun Win2k palvelin

Aivan aluksi, Olen ameteur Network Manager ... joten säästämään minua. Luultavasti aiheuttanut oma ongelma. : rolleyes:

Olen yrittänyt lisätä uuden XPpro työasema meidän Win2k Server-ympäristössä, ja nyt minulla 2 tietokoneiden kanssa "rajoitettu tai puuttuva liitettävyys" ongelmat (LONCP) ... yksi on uusi asema, ja toinen on asema, joka liittyy tämän asian Selitän seuraavassa.

Aioin yrittää korvata Työpöytäkoneen (puhelun se asema 1) kanssa uuden tietokoneen (puhelun se 1b). Lisäsin 1b verkkoon, jossa se käyttämätön tietokoneen nimi, ja se toimi hyvin ... voisi nähdä verkko, surffata verkossa, käyttää tiedostoja palvelimelta, Outlook muodostaa yhteyden vaihto jne. Sitten muutamaa päivää myöhemmin se alkaa huutaa siitä LONCP, eikä sillä ole pääsyä verkkoon. Ei voi nähdä Internetissä tai mitään. Olen kokeillut kaikenlaisia asioita korjata tämän, mutta tuloksetta.

Toiseen tietokoneeseen (puhelun se asemalta 2) ei ollut nimetty oikein vastaavat verkoston (vain tietokoneen nimi) niin olen yrittänyt nimeä. Se hyväksyi uuden nimen, ja toimi hyvin tällä hetkellä (ehkä päivä tai niin?), Mutta myöhemmin on LONCP. Se oli langaton yhteys, joten ajattelin ehkä langaton verkkosovitin oli ongelma, mutta muuton jälkeen se muodostaa kanssa cat5 kaapeli, se ei ole pääsyä.

Luulen, että se on jotain tekemistä sen kanssa nimeämällä ne koska se on ainoa yhteinen asia molemmille järjestelmille. Ehkä minun pitää vain perustason kertauskoulutus lisäarvon / uudelleennimeämisen tietokoneen Win2k Server.

Lyhyt kysymys on Miten ratkaista LONCP?
Pitkällä kysymys on, mitä minä tehdä aiheuttaa sen, ja on olemassa lyhyt katsaus siitä, miten minun olisi pitänyt tehdä tämän?

Thx.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
(Microsoft MN-500-reititin) ei voi Base Station Management Tool veleron11 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 6. Jun 2009 14:02
Windows 2003 SP2-palvelimeen Citrix PS 3.0 - Server käynnistyy uudelleen sen jälkeen, kun viimeinen käyttäjä kirjautuu ulos DMB Windows-käyttöjärjestelmät 0 20. toukokuuta 2009 13:40
Suositeltava Computer osat Guide 2: ATI lepäämiseen Ymmärretään Station Carbon Rautatavaran Chat 17 10th Feb 2009 22:27
Little Lenni yhteen tietokoneeseen maailma;) LittleLenni Esittele itsesi Täällä 5 11. Jan 2009 08:25
Nuclear Power Station Gazmondo Rautatavaran Chat 8 24th Jan 2008 22:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.