mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Deelnemen aan een nieuwe XPpro station naar mijn Win2k server

Reply

Thread Tools
Old 24 mei 2009, 21:14
Nieuw Lid Fractie

Default Deelnemen aan een nieuwe XPpro station naar mijn Win2k server

Ten eerste, ik ben een ameteur netwerk manager ... zo ga je gemakkelijk op mij. Ik waarschijnlijk veroorzaakt mijn eigen probleem. : rolleyes:

Ik heb geprobeerd om een nieuwe XPpro werkstation naar onze Win2k Server-omgeving, en nu ik heb 2 computers met een "beperkte of geen connectiviteit" problemen (LONCP) ... een is het nieuwe station en de andere is een station dat is gerelateerd aan dit onderwerp omdat ik zal hieronder uitleggen.

Ik ging om te proberen ter vervanging van een desktop (noem het station 1) met de nieuwe computer (noem het 1b). Ik 1b toegevoegd aan het netwerk, waardoor het een ongebruikte computer naam, en het werkte prima ... kon zien het netwerk, surfen op het net, toegang tot bestanden op de server, gebruikt u Outlook om verbinding te maken met de uitwisseling, enz. Dan is een paar dagen later begint schreeuwen over de LONCP, en heeft geen toegang tot het netwerk. Niet kunnen zien het internet of niets. Ik heb geprobeerd allerlei dingen op te lossen, maar het heeft niets geholpen.

De andere computer (noem het station 2) was niet de naam correct aan ons netwerk (alleen de naam van de computer), dus ik heb geprobeerd om de naam van het. Hij aanvaardde de nieuwe naam, en werkte prima voor het moment (misschien een dag of zo?), Maar later heeft de LONCP. Het was een draadloze verbinding, dus ik dacht misschien is het draadloze netwerk adapter is het probleem, maar zelfs na het verplaatsen naar een verbinding met een CAT5 kabel, had zij geen toegang.

Ik vermoed dat het iets te maken heeft met hun naam typen want dat is het enige gemeenschappelijke ding bij beide systemen. Misschien moet ik gewoon een fundamenteel bijscholing over het toevoegen / wijzigen van de naam van een computer naar Win2k Server.

De korte vraag is hoe kan ik het oplossen van de LONCP?
De lange vraag is wat heb ik te veroorzaken, en is er een kort overzicht van hoe ik zou hebben gedaan?

Thx.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
(Microsoft MN-500-router) Kan geen toegang tot Base Station Management Tool veleron11 Netwerken, modems & VoIP 0 Van de 6 juni 2009 14:02
Windows 2003 SP2 server op Citrix PS 3.0 - Server opnieuw opgestart na de laatste gebruiker zich afmeldt DMB Windows besturingssystemen 0 20 mei 2009 13:40
Aanbevolen Computer Parts Guide 2: ATI Recuperatie Waardering Station Carbon Algemeen Hardware Chat 17 10 feb 2009 22:27
Little Lenni sluit zich aan bij de computer wereld;) LittleLenni Introduceer jezelf hier 5 11 Jan 2009 08:25
Nuclear Power Station Gazmondo Algemeen Hardware Chat 8 24 Jan 2008 22:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.